Volgers

woensdag 24 juli 2019

Gebruik je snijmallen eens anders!!

Afgelopen zondag was het heerlijk koel geworden daar werd ik 
toch wel blij van. Ik was mijn snijmallen kast eens uit aan het stoffen 
en kwam deze set van 8 randmallen tegen van Triggered Emotions. 
Het kan raar lopen als je gaat afstoffen.
Het werk bleef liggen en een leuk DSP papier kwam op de tafel te liggen, 
daarbij nog een donkergroen restje voor de vlinder.


Deze snijmallen zijn van Triggered Emotions en snijden niet helemaal uit.
Je zou dit ook met een rand snijmal kunnen maken die 
helemaal uit snijd die plak je dan er weer in. 


Zo maak je het figuur


Het leuke hier van is dat ze nu losstaan van de basiskaart.



De wens voor deze kaart heb ik er los bij gedaan, voor de foto 
heb ik hem even met verwijderbare tape vast gezet.
Ik heb klanten die graag een kaartje zonder tekst willen
En op verzoek kan ik altijd een passende tekst maken.

Tip!! doe altijd een stukje restpapier bij je kaart.


Het gaat heel gemakkelijk om dit patroon uit te stansen.






Bedankt dat je mijn blog bezocht

 laat gerust een berichtje achter.


  


4 opmerkingen:

  1. Dit heb je erg leuk gedaan Anita,een hele mooie kaar geworden zo!
    Lieve freubelgroetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Wilma, dankjewel het is nu tenminste fijn weer om te knutselen.

    Fijne avond nog.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt geniaal! ik moest even 2 keer kijken hoe je het gedaan had. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 😄 Dank je wel Carina dit was de eerste uit de serie van 8.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===