Volgers

zaterdag 3 augustus 2019

Mannenkaart volgens sketch bij De Egel!

Vandaag heb ik een mannenkaart gemaakt met deze kaart doe ik mee 
met de challenge van DE EGEL 
http://de-egel.blogspot.com/2019/07/juli-challenge-82.html
 Sketch met thema mannen kaart
het is voor het eerst dat ik dit doe. 😃


Nadat ik de basisvorm gemaakt heb ben ik met het 
DSP papier Craft Sensationsaan de slag gegaan, 
het heeft een Frans tintje gekregen.
Het plaatje voor het middenstuk daar heb ik 
gekozen om er een raamwerk van te maken, 
zonde om de Eiffeltoren niet te zien. 
De banner is uit mica gesneden en getsempeld met 
Stazon black 031. Ook als het regent is Life is beautiful!!  


Hier zie je de mica banner met tekst
 De poes hou de banner op zijn plaatst. 
Het bovenste stukje van de paraplu is glans papier.
In 2 hoekjes zijn de brads geplakt de kaart 
gaat een leuke bestemming krijgen.


Bedankt dat je mijn blog bezocht

 laat gerust een berichtje achter.


 


6 opmerkingen:

  1. Een hele mooie uitwerking van de sketch Anita en leuk dat je er een Frans accent aan hebt gegeven. Gave kaart is het geworden.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Miranda, het was leuk om mee te doen.:)

    Fijn weekend.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze had ik even gemist Anita, wat is hij goed gelukt zeg! Ik heb deze sketch vaak voorbij zien komen maar deze van jou vind ik toch wel een van de mooiere, succes met de challenge! Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Dankjewel Carina ook jou reactie heeft blogger/email niet gemeld.

      Liefs Anita

      Verwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===