Volgers

zondag 4 augustus 2019

Een doosje om te vullen is...... vervolg nr 2 gebruik op je snijmallen eens anders!!

Vandaag een ander snijmal uit de serie van acht randsnijmallen,
van Triggered Emotions. 
Ik ben geen doosjes maakster dat weten jullie inmiddels wel,
Niet dat ik het niet mooi vind het ligt mij niet zo.
Wel kan ik ontzetten genieten van andere die het wel kunnen.



Mijn doosje heeft een afmeting van 21.5 cm bij 7.6 cm
en hoog 2.5 cm.
De maten 2.4- 7.6 - 2.5 -7.6 - 2.5 cm.
wel nog even bij het in elkaar zetten 
 sommige topjes weg knippen dat was ik vergeten
bij het proefdoosje. 
Maar je ziet het bij het in elkaar zetten wat er 
weg gehaald dient te worden. 
( ik ben hier nog niet bedreven in lol)


Dit was nodig om de snijmal er mooi in te krijgen.
Ook was ik afhankelijk van mijn stansmachine, hier voor heb 
ik de PressBoss gebruikt.
Via onderstaande link kom je uit bij mijn review over deze machine
bij Hobby Alternatief!! Mijn PressBoss - A4 Die cutting & embossing machine



Voor elke van de 8 snijmallen geld het zelfde om ze uit te snijden
zoals dit voorbeeld. 




Alle 8 snijmallen 

 Deze keer heb ik de 2de snijmal van links genomen


Indien je een kleine machine hebt bv de Double Do, dan
zou je het doosje uit 2 delen kunnen maken anders kun 
je het midden stuk niet uitstansen.



Na dat alles gerild en ingeknipt was is het figuur uit
het papier gestanst.  Uit overgebleven DSP papier heb ik 
nog 1 maal het figuur uit gestanst, wel aan de ander kant van
het DSP papier als contrast.
Daarna kun je het in elkaar vouwen en vast plakken.


Onderstaand  de link naar de 1ste uit deze serie mocht je hem gemist hebben.
Gebruik je snijmallen eens anders!!

Binnenkort komt weer een andere snijmal uit deze serie aan de beurt.
Kom je ook weer kijken!!

Bedankt dat je mijn blog bezocht

 laat gerust een berichtje achter.

Volgende week woensdag ben ik er weer met een blogbericht voor Hobby Alternatief
De linkjes vind je hier beneden. 
Bezoek ook eens de webwinkel!!


  


6 opmerkingen:

  1. Het is een leukerd geworden Anita! Ben nu alweer benieuwd naar de volgende! Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Wilma, leuk dat je er weer was, ik zal mijn best eens gaan doen om er weer iets van te maken.
    Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt leuk geworden Anita,

    Bij de eerste regels dacht ik al: "Anita! een doosje gemaakt!" :)

    Ik denk dat er vast nog wel meer van je zullen komen.

    Liefs carina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Anita
    Heel leuk dit doosje en zoals je de snijmal hebt gebruikt geeft het een mooi effect
    Fijn weekend verder
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Martha, leuk dat je kwam kijken, jij ook een hele fijne zondag.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===