Volgers

maandag 5 augustus 2019

Back to school!!!

Back to school is het thema van de Egel
ontzettend leuk!!
het is een witte basiskaart geworden




Een antraciet opleg vel werd op de basis kaart geplakt.
Daar boven op heb ik met een fotoframe
snijmal het oplegvel voor achter het meisje
uitgestanst.


Een snijmal van boekenvoordeel 
daar heb ik een tasje / rugzakje
van gemaakt, die is gevuld met
het alfabet, kan de ontvanger me oefenen.
Alles komt uit het 
Pretty paper bloc Schooltime
van Marianne Design

Een banner gemaakt met back to school
 en  welk kind is nu niet
HAPPY  om naar school te gaan!!



Dit was mijn kaart voor de Challenge bij DE Egel


Bedankt dat je mijn blog bezocht

 laat gerust een berichtje achter.



10 opmerkingen:

  1. Zo jij bent snel Anita en dan ook nog eens met een hele leuke kaart. Wat origineel gemaakt met dat rugzakje erbij, héél leuk.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Miranda, ik was geheel vrij vanmorgen en dacht.... laat me eens beginnen erg leuk om te maken. Leuk thema hebben jullie bedacht.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  2. Hoi hoi Anita
    Wat een leukerd is dit kaartje met dat alfabet rrop,
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Martha, dank je het gaat een leuke bestemming krijgen de kaart.

      Liefs Anita

      Verwijderen
  3. Wat en geslaagde kaart Anita! Erg mooi!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel Wilma, mooie dag gewenst vandaag.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart.
    Leuk met het alfabet erbij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Carla, dankjewel, en bedankt dat je een kijkje op mijn blog nam.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  6. Een mooie kaart, Anita.
    Grappig met die letters die uit de rugzak vallen

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met die losse letters kunnen ze al oefenen :)
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===