Volgers

dinsdag 6 augustus 2019

Een dames kaart.... vervolg nr 3 op gebruik je snijmallen eens anders!!

Vandaag mijn 3 de kaart uit deze serie snijmallen.
Ik heb een 3 luik gemaakt met vrolijke kleuren,
de gele basis is van de hobbymarkt. 


Het DSP papier
is van Decotime, een blok die ik ooit bij de Action kocht.



Gestart ben ik met de uiterste links snijmal 
voor deze dames kaart.


De kaart maat is als volgt 13.5 cm hoog en 27 cm lang,
je rilt vanuit links op 2.5 - 9.5 cm en vanuit rechts op 2.5 - 9.5 cm


Alles past mooi in elkaar als het opgevouwen is.
Wel even rekening met het opplakken van je embellishment.


Je legt ze weer om en om neer voor uit te snijden.
dit geld voor alle 8 de snijmallen.


De snijmal leg je aan de rillijn en stanst 1 kant uit
daarna de andere kant, hou wel de zelfde hoogte aan.

Als alles uitgestanst is maak je de oplegvellen.
Voorzie de kaart van leuke bloemen en een wens.
Zelf heb ik gekozen voor bloempjes en strikjes
en een wens.

Bedankt dat je mijn blog bezocht

 laat gerust een berichtje achter.


In de webwinkel vind je een handige tool ( € 67,60 ) voor al je hobby werk via onderstaande link.




  

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart geworden Anita, vind de "vouwhoeken" heel mooi zo met het doorkijk patroontje.

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje Carina, het was even een puzzelwerkje om het mooi erin te krijgen maar het is weer gelukt.
    Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That's a smart idea on using those dies! Thanks for the idea!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks Emma, stay tuned, more is on it`s way :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Anita
    Wat mooi zoals deze snijmal uitkomt je hebt het ook mooi gemaakt bij de hoekemn, prachtig resultaat ook geel vind ik erg mooi op deze kaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel Martha, was even wat werk.... maar dan heb je ook wat. Het gaat een mooie bestemming krijgen.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===