Volgers

woensdag 24 juli 2019

A BIG THANK YOU

Wat is het toch leuk om kaartjes 
en andere frutsels te maken.
Vandaag een kaartje voor een 
afscheid van een begeleidster van een woongroep.




Een witte basis kaart die gemat is met 
een suiker rose opleg vel dat ik door 
de embossing folder met hartjes 
van Craft Sensations heb gehaald.



De afbeelding is op foam gezet.
Een chocolade  reep caramel zeezout 
gaat deze kaart vergezellen!!

Bedankt dat je mijn blog bezocht

laat gerust een berichtje achter.


  


8 opmerkingen:

  1. Oh wat een heerlijke kaart, de dame springt zowat van de kaart af.
    Prachtige kleuren ook.

    Ik zal proberen om vanavond op het werk het wat rustiger te doen.
    Ik hoop dat er nog ijsjes overzijn van gisteren. :)

    Doe jij het ook rustig aan! Jij zal wel de hele dag in en rond je zwembad hangen of niet? ;)

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Carina, Ik lig al heel vroeg in het zwembad, :) heerlijk is het wel moet ik zeggen als het zo heet is. voor de rest ben ik toch veel binnen daar is het lekker koel.
      Doe rustig aan veel te warm.

      Liefs Anita

      Verwijderen
  2. Hoi hoi Anita
    Wat een vrolijke leuke kaart in prachtige kleurtjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt om bij die lekkere reep te steken Anita...als hij maar niet smelt ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel Miranda, de reep is vervoerd in een koelbox met koel element. Is helemaal goed gekomen,groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is hij leuk Anita! Mooi ook met de hartjes op het rose papier!
    Lekkere reep erbij....de ontvangster zal er heel blij mee zijn!
    Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Wilma, dank je wel ,ze was er blij mee.Fijne avond nog xx

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===