Volgers

woensdag 17 juli 2019

Have your self a fabulous Birthday

Ik zat in een creatieve wave dit weekend
😎
en zomaar ineens waren daar een

stuk of 4 kaartjes klaar.

Ik heb geen Studio Light snijmal 

maar wel een Decotime snijmal en 

een rechte snijmal met gaatjes erin.






In de basis kaart heb ik op 6.5 cm van linkerzijkant 
de lange gaatjes snijmal gelegd en uitgestanst.



De 2 de en 3 de laag pas je daarop aan.
De 2 de laag is gemat met een kleur bruin
die mooi past bij de 3 de laag bij het katoen DSP.
Het DSP papier is van Craft Sensations
om in het thema te blijven heb ik 
off white katoen garen gebruikt om door 
de gaatjes te halen.



De wens is van Black and Gold van FFS.
De bloem is van Craft Sensations
en gestempeld met 
pigment inkt wit nr. 15 van Nellie Snellen.
Nog een fijne dag gewenst.



Bedankt dat je mijn blog bezocht

laat gerust een berichtje achter.


  


6 opmerkingen:

  1. Oooo wat een leukerd Anita! Slim van die gaatjes....jij bent ook niet voor 1 gat te vangen zoals ze hier zeggen haha.
    Fijne woensdag verder xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Wilma, dat zeggen ze bij ons ook :) fijne avond nog xx

      Verwijderen
  2. Hoi hoi Anita
    Heel creatief opgelost, prachtig resultaat, ik vind het dp ook zo mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Martha, dankjewel het is prachtig papier jammer dat ik nog maar 1 vel papier er van heb.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig geworden Anita, je ziet we hebben niet altijd de dure mallen nodig. ;)

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet altijd Carina, :) jij weet ook nog wel leuke modellen te maken :)

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===