Volgers

zaterdag 13 juli 2019

Top hat and Reindeer "Christmas"

Mijn kerstkaarten beginnen al aardig in
aantal te groeien.

Vandaag heb ik deze gemaakt.

een leuk model uit de serie van

Decotime.




De basis is een craft kaart,
de randjes zijn aangezet met
Memento 808 Espresso Truffel inkt.
De toplaag is van crèmekleurig
Cardstock en bewerkt met de zelfde inkt.


De leuke hoed is van Aliexspress
verder heb ik nog een banner snijmal.
De hulst en het dennen groen toegevoegd.
Deze zijn van Sissix Tim Holz Alternations


Op deze kaart vond ik een hert wel passend.
Ik heb iets met herten het zijn zo`n mooie dieren,
bij ons in het Nationale park kun je ze zomaar tegen komen
in de vroege ochtend of avond.


De hoed is 2x uit gestanst 1x zwart 1x craft
De craft hoed is met de Memento 808 inkt bewerkt.
Verder is alles afgewerkt met
hulst, dennengroen en besjes.
De stempel is van Nellie Snellen CT020 Reindeer
Het lintje is uit mijn voorraad.




Bedankt dat je mijn blog bezocht


laat gerust een berichtje achter.


  

8 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt Anita, super!
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal in de kerst modus Wilma, bedankt voor je berichtje.
    Fijn weekend.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kaart en wat een gave hoed.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat vond ik ook. Leuk dat je kwamen kijken op het blog.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig geworden Anita, zie je dat die rode besjes er perfect bijpassen. :)

    Ik moet die hoed ook maar weer eens gaan opzoeken. ;)

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja die hoed Carina ;) echt leuk, ik ben benieuwd naar jouw idee ermee.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Anita
    Mooi kerstkaartje heb je gemaakt!
    Leuk modelkaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Martha, het is echt een leuk modelje kunt er vele kanten mee op :)

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===