Volgers

dinsdag 9 juli 2019

Zeg het met ballonnen

Vandaag een ballon verjaardagskaartje
Even kijken in mijn restjes lades en daar vond 
ik een aantal leuke kleurtjes.


De basis is een witte kaart van 15 x 15
Deze is door met de embossing folder 
vlaggetjes gehaald van Craft Sensations
voor het raster heb ik een mal gebruikt 
uit het setje van Sizzix.



Voor de ballonnen heb ik restje 
rood/ creme en DSPpapier gebruikt.
Deze ballonnen zijn op foam gezet
en achter de ballon is een 
reepje papier geplakt, je kunt ook
een stukje touw nemen.
De stempel is van Joy Crafts!!



Bedankt dat je mijn blog bezocht

laat gerust een berichtje achter.


  



4 opmerkingen:

  1. Een vrolijke kleurrijke kaart Anita, wat een leuke balonnetjes zijn dat!
    Fijne dinsdag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Wilma, dat is hij inderdaad. het zijn niet zo`n hele grote ballonnen, dat is zo fijn dan kun je ze op een raster gebruiken.
    Fijne dag.
    Lieve groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Anita
    Leuke vrolijke kaart heb je gemaakt, daar wordvje blij van als je em ontvangt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel Martha, dat denk ik zelf ook :).

    Liefs en fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===