Volgers

woensdag 3 juli 2019

Magnolia en hartelijk gefeliciteerd!!

Oooooo, wat ben ik blij dat het niet meer zo warm is, 
het weer is prima nu!!
Het is tijd voor een nieuw kaartje.
Vandaag een zee groene basis als verjaardagskaart. 


Met een embossing folder van Sizzix
De kaart is daar mee bestempeld dat had ik de 
vorige keer beloofd,  ik zou er nog een maken.


De inkt is van Memento London fog MD-901.
De magnolia bloem is van 
Studio Light 39285 nr 133
De bloem is ingekleurd met 
3D pearl paint van Craft Sensations



Bedankt dat je mijn blog bezocht 

 laat gerust een berichtje achter.


  

6 opmerkingen:

  1. Deze heb je weer erg leuk gemaakt Anita, mooie kleuren en prachtig zoals die prachtige bloem opkomt met die mooie achtergrond!
    Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Wilma, Ik vind het een super mooie stempel.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaart is dit Anita. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Anita,
    heel mooi gemaakt leuk dat stempelwerk!
    Mooi ingekleurd met die verfjes
    liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Martha, Dank je ik begin het steeds leuker te vinden om 3D paint te gebruiken.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===