Volgers

woensdag 26 juni 2019

Waterverf spetters

Als ik dit bericht schrijf is het nog lekker koel 19 graden.
Al zal de temperatuur snel gaan oplopen hier in 
het zuiden nog  tot 30 graden vandaag.
Vandaag een ballonkaartje met een envelopje
Een snel klaar kaartje 😄


Ik hou van parelmoer papier ditmaal een beige kleur
deze heb ik bewerkt met een kwastje met waterverf.
Je tik op je kwast met een andere verfkwast
zo krijg je de druppels op je papier.


Een leuke ballon stempel en een envelopje waar je wat geld in kunt doen.
De ballon stempel is van ScrapBerry`s Vintage circus
Als laatste een happy birthday stempel  uit de set van Joy Crafts  just a note

 Doe het nog rustig aan deze week het blijft nog zeer zomers buiten.


Bedankt dat je mijn blog bezocht
laat gerust een berichtje achter.


  


8 opmerkingen:

  1. Wat een mooi effect met de verfspetter Anita!
    Het is een heel leuk kaartje geworden.
    Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Wilma, bedankt voor je reactie, een fijne dag vandaag.
      Liefs Anita

      Verwijderen
  2. Hoi hoi Anita
    wat een leuk los kaartje met die verfspettertjes!
    Dat envelopje is leuk bedacht!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Martha,
    Dank je wel voor je reactie, je wil niet als de jarige vraagt voor een bijdrage aan een cadeau het geld zo in de kaart leggen, en het past zo fijn in het envelopje.
    Fijne dag vandaag.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart. Grappig dat je de ballonnen het cadeautje laat "brengen" Anita.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je Miranda, ik was wat aan het spelen met een envelopje, en zo ontstond de kaart.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita ik ga je ook volgen ik vind het zo leuk dat je bij mij altijd een reactie achter laat dankjewel ervoor. Nu blijf ik ook op de hoogte van jou kaartjes je hebt een ander stijltje dan mij maar dat is juist zo leuk je inspireert elkaar wel mee. En inspiratie kunnen we voor onze hobby altijd goed gebruiken.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===