Volgers

zondag 23 juni 2019

Driving home for Christmas!!

De zomer heeft zijn intrede gedaan
Ik ga voor een winters tafereel
Driving home for Christmas.
Sneeuw/ heuvels kerstbomen
en cadeautjes natuurlijk.


Voor deze kaart is een witte parelmoerkleurige 
kaart gebruikt als basis. De bergen zijn 
van het zelfde papier gemaakt.


Nadat de kaart bestempeld is met de 
kerstbomen stempel van Nellie Snellen 
Christmas Shilhouette pine trees. 
De inkt die ik gebruikte is van 
Memento 901 London fog
De sneeuw heuvels zijn gemaakt met 
edge die cuts van Aliexpress



De kerstboom is gemaakt van een kerstkaart
van het vorig jaar met dennengroen.
En een steriel gaasje als sneeuw

De leuke oldtimer is van Aliexspress 

de cadeautjes sticker heb ik op 
rood papier geplakt en uitgeknipt.
Als laatste een tag met de tekst 
coming home for Christmas

We kunnen weer een kaartje afstrepen 😄



Bedankt dat je mijn blog bezocht

 laat gerust een berichtje achter.


  


6 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Anita
    wat leuk bedacht een oldtimer met een kerstboom erop!
    Heel leuk kerstkaartje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Martha, ik ga er zeker nog een variatie op maken.
    Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is fabulous I love the design.
    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Anita. Ik ben je gaan volgen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk Trijntje, dat vind ik leuk.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===