Volgers

woensdag 19 juni 2019

1 embossing folder 3 verschillende thema kaartjes!!

Deze 3 kaartjes zijn met de zelfde embossing folder 
van Cuttelbug  forrest branche gemaakt.



Ik heb alle 3 de kaarten gemat met 
beige kleurig papier deze is op 
craft papier gemat daarna op de basiskaart.



 De embossing folder aan de relief zijde 
heel lichtjes met inkt ingestreken.
Stempelen met je embosing folder gaat super goed!!

De vlinders zijn gestempeld en ingekleurd met 3D pearl paint.


kaart 2 


 Voor ik uit restjes papier poezen uit gesneden

 weer dezelfde embosingfolder maar nu staand.

Kaart 3


Dit is een sterkte kaartje geworden, 
waar bij ik sterkte tekst en callas 
erbij heb gestempeld.

Geslaagd vind ik zelf.


Tip! je kunt ook heel goed, gedeeltes uit een 

embossing folder gebruiken om te stempelen.


Bedankt dat je mijn blog bezocht

 laat gerust een berichtje achter.


  


8 opmerkingen:

  1. Stuk voor stuk heel erg leuk Anita!
    Je haalt ze na het beinkten niet door de machine heen?
    Gewoon met de hand wat aandrukken?
    Fijne avond en lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Wilma, dankjewel inderdaad alleen even aan drukken, net als een stempel.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ja, dat is ook toevallig, ik heb hier laatst er een paar gedaan om te testen of ik ermee kon "letter pressen", helaas is het aanbrengen van de inkt een precies werkje. Dus dat vergt nog wat oefening van mij. :)

    Ik heb ze door de snijmachine gehaald na het be-inkten had jij dat ook bij deze gedaan?

    Lief Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We hebben wel vaker het zelfde idee Carina 😄, Ik heb de reliëfzijde met inkt beïnkt, het papier op de rechterzijde gelegd en de dan de linkerzijde op het papier zachtjes aangedrukt. je kunt er ook met een roller overheen gaan als dat makkelijker is voor je. Als het het door de machine haalt krijg je reliëf en dat wilde ik niet, alleen als stempel gebruiken.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Anita,
    Met embosfolders kun je echt veel kanten uit, ook de stempeltechniek zoals jij laat zien vind ik prachtig!
    Mooie kaarten heb je ermee gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Martha, dank je, zo geweldig die embossing folders, Ik moet ze gewoon nog wat vaker gebruiken. met text is wat moeilijker daar moet je de kaart op aanpassen.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf deze kaarten Anita. Zeker een techniek om vaker te gebruiken. Leuk zoals je de kaarten uitgewerkt hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je Miranda, ik vond het zo leuk dat ik een andere embossing folder uit geprobeerd heb, ook leuk geworden.
    Fijne zondag nog.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===