Volgers

maandag 17 juni 2019

Pink and white for Christmas

Hergebruiken doen jullie dat ook wel eens,
ik wel zonde om iets moois weg te gooien.
Met deze kaarten deed ik mee voor een 
challenge make a pink and white 
Christmas card !!




Een witte parelmoer kaart vormde 
de basis, een kerstkaart van het 
vorig jaar. Daar zijn de sterren, 
Merry Christmas
 en dunne reepjes papier van gesneden.

Het raster is uit een setjes van 4 snijmallen 
van Sizzix het frame is van Aliexspress.

De kaart is eerst rondom gescord, daarna 
zijn door de gaatjes de sterren gestoken.
Daarna gemat op de kaart.
Als laatste Merry Christmas.


Deze 2de kaart heeft de zelfde basis 
een parelmoer kaart. Daar op zijn lijntjes 
getrokken met een zilverstift.
Afgewekt met een dwars balkje en 
uitgestanste sterren.
Enkele gestempelde sterren.
Als laatste nog wat besjes.





Bedankt dat je mijn blog bezocht,



laat gerust een berichtje achter.


  

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie sjieke kerstkaarten Anita!
    Fijne avond en lieve groetjes, Wilma x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Wilma, dank je jij ook nog een hele fijne avond.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita
    Prachtige kerstkaarten heb je gemaakt en hergebruikt!
    Mooi dat pinkroze!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Martha, altijd leuk om het te gebruiken. Bedankt voor je leuke reactie.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita, via via zag ik dat je nu een eigen blog hebt, mooi hoor en ik ga je natuurlijk volgen :)
    Mooi deze roze/witte kerstkaart, heel fris. Altijd leuk om mooie spulletjes te hergebruiken, ik kan ook haast niets weggooien LOL.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaaf trouwens zoals je die lijntjes bij de tweede kaart getrokken hebt, ik dacht dat het een stempel was, mooi..

      Verwijderen
  6. Dag Miranda, LOL ik ook niet, Ik was indderdaad aan het zoeken naar een stempel met lijntjes helaas die had ik niet wel een rechthoekig plastic plaatje met een gleufje er in en dat heb ik gebruikt voor de lijntjes te trekken. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en je leuke reactie.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===