Volgers

dinsdag 11 juni 2019

Shaker card let it snow!!!

Hoi Hoi, wat een fijne dag vandaag, 
het weer was prachtig hier in het zuiden van het land.
Het werd weer eens tijd om een ..... 
eenvoudige kerstkaart te maken,
 daar werd om gevraagd, men wilde een shaker kaart!!
En deze is echt heel makkelijk om te maken, 
de kaart is met wat nep sneeuw gevuld.


Ik heb voor dit kaartje een witte parelmoerkaart genomen, 
mica en een 3d plaatje en wat nep sneeuw.

Met 2 opeenvolgende ronde snijmallen heb ik een
 kader uitgestanst van de grootste snijmal 
heb ik een rondje uit de mica gestanst.

Tip!! neem de omstrek 2x van je cirkel, vouw deze samen dan krijg je al gelijk je dikte voor je shakerkaart, knip daar een dun reepje vanaf ongeveer een halve centimeter, dit laat zich nu heel makkelijk rond buigen om de ronde cirkel heen.

Hier zie je de nep sneeuw een klein beetje is genoeg.

Plak vervolgens je plaatje vast waar je het wilt hebben, 
klein beetje sneeuw erop, cirkel met de mica erop plakken
 en je eenvoudige shakerkaart is klaar.


Bedankt dat je mijn blog bezocht
laat gerust een berichtje achter.


  

De webwinkel van Hobby Alternatief   https://hobbyalternatief.nl/

4 opmerkingen:

  1. Wat is hij ontzettend leuk Anita! Die heb ik nog nooit gemaakt,ook eens proberen! Fijne avond en lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Wilma, echt eens doen hij is zo makkelijk te maken.
    Fijne avond nog.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Anita
    Super mooie schudkaart, duidelijk uitleg ook!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel Martha dat je mijn blog kwam bezoeken :).
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===