Volgers

zondag 9 juni 2019

Rose foil kaart!!

Ik wens jullie allemaal een hele mooie Pinksterzondag toe, de kaart van vandaag is wel toepasselijk het heeft wat weg van een Pinksterbloem.


Zoals jullie al hebben kunnen zien op het blog van Hobby Alternatief heb ik daar een alternatief gemaakt met deze techniek van Sara Naumann.



Het was zo leuk om te doen dat ik er nog een kaartje gemaakt heb maar dan met andere kleurstellingen.

Close up van de bloem


Als basis is een witte kaart gebruikt met daarbij nog een op maat gesneden wit vel papier en ben ik het zelfde te werk gegaan als met de kerstkaart in deze link.
Mod Pogde en de 3D pearlpaint zijn door elkaar gemengd, en heb ik een mooie rose tranferfoil genomen en zilver grijze 3D pearlpaint van Craft Sensations en een van hun  coulour-in bloemen 
contourstickers. ( niet meer te verkrijgen)
Het oplegvel is rondom gerild en op de basiskaart geplakt met dubbelzijdige tape.





Bedankt dat je mijn blog bezocht

 laat gerust een berichtje achter.


  

De webwinkel van Hobby Alternatief   https://hobbyalternatief.nl/

7 opmerkingen:

  1. Jij bent echt van het kliederen he Anita? :-)
    Hele mooie kaart heb je gemaakt!
    Fijne Pinksteren xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je, eigenlijk ben ik niet zo van het kliederen je zou me eens moeten zien als mijn handen vies worden 😂. Dit is vrij schoon werk.

    Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze is weer prachtig Anita

    Een vraagje, welke inkt heb jij gebruikt om te stempelen?
    Ik had Versafine gebruikt en die bleef nat, heb er toen van ellende nog een keer met Versamark over heen gestempeld en er maar embossing poeder op gezet.

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Carina, ik heb niet gestempeld, het is een contoursticker die ik gebruik heb. Ik zal er nog een gaan maken en dan mijn inkt uit proberen kijken welke goed pakt.

      Liefs Anita

      Verwijderen
    2. Ik denk dat we dan misschien de Stazon zouden moeten gebruiken.
      Want vooral op de foil gedeeltes droogde hij niet.

      liefs Carina

      Verwijderen
  4. Hoi hoi Anita
    Mooi kunstzinnig kaartje heb je gemakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Martha, dankjewel, dit vind ik nou zo leuk aan deze techniek je weet nooit wat er uit voort
    komt.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===