Volgers

donderdag 6 juni 2019

Blauwe easel verjaardagskaart!!

Voor een jarige een blauwe easel kaart
De basis vormde een witte kaart van 15 x 15 cm
en met verschillende blauwtinten en creme kleurig papier.




Een klein papier rolletje uit het zelfde papier, wat roosjes,
en pareltjes en wat takjes.




Het meeste werk aan deze kaart is het uitsnijden
 van alle strookjes papier 


Vinden jullie vlinders ook zo leuk op je kaart staan, deze is van Couture Creations,
 ik heb hem al een aantal jaren en vind hem nog steeds mooi.







Bedankt dat je mijn blog bezocht, 

laat gerust een berichtje achter.


4 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Anita,
    fris kaartje met mooie vlinders, prachtig!
    Liefs martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Martha, ik hou wel van vlinders zowel op papier als in mijn tuin. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Anita.


    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===