Volgers

zondag 2 juni 2019

Hert in frame met bonbon papier!!

Vandaag een kerstkaart, ik weet de zomer moet nog komen,😄 het is alleen zo leuk om te doen,
en als je inspiratie hebt dan.............. maak je ze 😄



Weet je dat ik parelmoer papier het mooiste vind om mee te werken, 
voor deze kaart heb ik een beige/creme kleur genomen!!
Ik hergebruik graag, voor dit hert is bonbon papier gebruikt. 
Je plakt het op je dubbelzijdig tape en je kunt het daarna uitstansen. 
De basis kaart is bewerkt met de holly embossing folder



Wat ik wel altijd doe als ik een snijmal gebruik die zulke fijne gedeeltes heeft,
om bakpapier op het papier te leggen wat ik wil uitstansen.
Dan laat het veel gemakkelijker los.
De 2 frames zijn uit gesnden met de rechthoekige snijmallen van Marianne Design.
Het kaartje achter het hert is bestempeld met kleine besjes, en ingekleurd met rode twinmarker.
Het hert is tussen de 2 frame delen geplakt, het lint heb ik achterlangs laten lopen.





Bedankt dat je mijn blog bezocht.



Laat gerust een berichtje achter.





De webwinkel van Hobby Alternatief   https://hobbyalternatief.nl/




6 opmerkingen:

  1. Hoi Anita, ik zie dat je ook een eigen blogje hebt en ben natuurlijk meteen volgster bij je geworden,leuk om je creaties te volgen! Je kerstkaart in deze post is heel erg mooi en wat een goede tip over het bakpapier, zeker met dat hertengewei....trek je anders heel gemakkelijk kapot met uit de mal halen! Ook het gebruikte bonbonpapier is een hele goeie die ik ga onthouden! Bedankt voor je berichtje op mijn blog, erg leuk om te lezen!
    Fijne woensdag en lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Wilma, leuk je hier ook te zien, ja ja het moest er toch eens van komen een eigen blog. Ik gebruik graag bonbon papiertjes vooral voor de kerst vind ik die zo mooi, nadeel is je moet de inhoud op eten :)

    Fijne donderdag liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Anita
    ook dit kaartje vind ik prachtig,
    heel fijntjes zoals je het hebt gemaakt!
    Liefs martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je Martha, kerstkaarten zijn toch wel mijn favorite kaarten om te maken.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lief zacht kerstkaartje
    ik maak ook het hele jaar door kerstkaarten hoor

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel Marga, heerlijke hobby hebben wij.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===