Volgers

vrijdag 31 mei 2019

Zeg het met bloemen

Een verjaardag is altijd speciaal, zo ook voor mijn vriendin,
voor wie ik deze kaart maakte.


Het nam ongeveer een dikke 45 minuten in 
beslag om deze kaart te maken.
Hij is gemaakt met de leuke Studio Light snijmal SL 115
deze kaart is in frisse kleuren gemaakt.

Een berichtje voor de jarige 

Natuurlijk mag een bloem niet ontbreken


Mijn facebook pagina vind je via deze link. 

Ha Creative Hobby Tips & truks
 

Zoek je nog leuke hobby materialen dan heb ik hier een leuke webwinkel voor je.

De webwinkel van Hobby Alternatief.   https://hobbyalternatief.nl/



Bedankt dat je mijn blog bezocht, 

laat gerust een berichtje achter.


10 opmerkingen:

  1. Deze is ook erg leuk geworden voor je vriendin!
    Lief dat je mijn blogje deelt in je zijbalk!
    Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Wilma, en graag gedaan je kaarten zijn prachtig.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Anita
    wat een mooie kaart voor je vriendin,
    prachtig zijn die mallen van SL he!
    Leuk dat je mijn blog in de zijbalk hebt staan!
    Liefs martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Martha, je maakt zulke mooie kaarten Martha altijd de moeite waard om te zien. SL mallen prachtig zijn ze.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig achtergrond papier

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===