Volgers

vrijdag 31 mei 2019

De geboorte van mijn blog




For English, or any other language please use the translate function in the sidebar.

Vandaag ga ik online met een eigen blog, hier wil ik jullie graag laten zien wat ik zoal in mijn vrije tijd maakt.

Geregeld zal ik jullie hier een update geven, uiteraard blijf ik ook designer bij Hobby Alternatief. 



De webwinkel van Hobby Alternatief.   https://hobbyalternatief.nl/



Bedankt dat je mijn blog bezocht.


 Laat gerust een berichtje achter.






12 opmerkingen:

  1. Je, eindelijk!
    Werd tijd dat je ook op je eigen stekkie gaat schrijven. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je nieuwe blog.
    Veel plezier hier en volgers komen vanzelf op jou nieuwe creaties af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel Creahannie voor je berichtje, ☺️ leuk dat je even kwam binnen kijken.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig Anita! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig heb ik hem gevonden,gezellig!
    Succes met je blogje, ik verheug me op je creatie!
    Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Anita,
    van harte met je mooie nieuwe blog,
    ziet er prachtig uit!
    Ben natuurlijk gelijk je volger geworden!
    Veel plezier met het bloggen!
    Liefs martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel Martha het was even een werkje om het zo te krijgen, nog niet helemaal klaar :)
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===