Volgers

dinsdag 26 november 2019

Brievenbus post

Het is behoorlijk koud buiten toen ik opstond vanmorgen
het was nog erg vroeg alles was nog stil.
Binnenkort sta ik op een een kerstmarkt
altijd gezellig druk van te voren met de voorbereidingen.


Mijn man heeft een hele leuke etagère gemaakt
met allemaal spulletjes van de kringloop winkel, zijn blogbericht vind je hier.

Wat-er-nu-schittert-op-mijn-tafel




Ik kon het toch niet laten om nog een stukje van een kerstkaart 
van het vorig jaar te gebruiken zo mooi
zonde om weg te gooien.

De kaart is een witte basis kaart van 13 x 13 cm
de kaart is geëmbost met een sterrren 3D embossing
folder van Craft Sensations.
Hier bovenop heb ik een kader gemat van 2 cm.






Van de hergebruikte kerstkranskaart daar heb ik maar
een gedeelte van gebruikt.
Een brievenbus van Marianne Design, een wit hondje van Amy Design
waar ik een zelfde hondje uit zwart gestanst heb voor er achter te zetten
als schaduw.
En als laatste een strikje van een snijmal van boekenvoordeel.
strass steentje en een ster stempeltje op de brief.

Gezellig dat je even kwam kijken,
ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.


  

16 opmerkingen:

  1. Erg lief kaartje, Anita.
    En natuurlijk ben ik ook meteen even naar de etagère van je man gaan kijken. Echt heel mooi. Dat zal een pronkstuk zijn op de kersttafel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jeanet, en echt hij staat er in volle glorie te pronken. Ik ben heel blij met een handige man.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  2. Een mooi sfeervol kerstkaartje heb je weer gemaakt Anita, en daar is het schattige hondje weer...mooi met de schaduw erachter. Ik ga nu snel kijken naar de creatie van je creatieve mannetje. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma voor je lieve berichtje, het hondje vind ik schattig, mijn overleden zusje was helemaal weg van dit ras honden, haar hele bed lag er mee vol en toen ze niet meer kon lopen lag er een op haar rolstoel.
      liefs xx

      Verwijderen
    2. Ach wat naar van je zus Anita en wat fijn dat ze zoveel troost van de hondje had. Onze hond word alweer bijna 10 jaar en hij is ook mijn therapeut....vrees de tijd dat hij er niet meer is....dikke knuffel xx

      Verwijderen
    3. Awh lief van je Wilma, het zijn trouwe metgezellen de honden.
      Liefs xx

      Verwijderen
  3. wat een mooi kaartje helemaal op en top kerst wat een schattig hondje is dat en het pronkstuk van je man is ook geweldig daar trekt ie goed de aandacht mee.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat denk ik ook Ellen dankjewel voor je compliment, van beroep was hij timmerman en leermeester nu heerlijk aan het genieten van zijn pensioen. En vind hij het leuk om deze dingetjes in alle rust te kunnen maken.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  4. Leuke kaart Anita, lief met het hondje. De etagère is ook erg mooi, wat leuk dat je man dat maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Annerieke dankjewel voor je lieve berichtje, hij vind het heel leuk om bezig te zijn.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Leuk dat je op een kerstmarkt gaat staan, heel veel plezier met de voorbereidingen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel Hetty, ik vind het zo gezellig een dagje kerstmarkt iedereen is blij en gezellig muziek enz. Echt genieten.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart Anita, leuk om iets te het gebruiken, ik vind de etagere echt prachtig, staat heel feestelijk zo,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel Ans, vanuit mijn bank kijk ik op de etagère heel gezellig.

    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===