Volgers

woensdag 27 november 2019

Kleurenkaartenteam 2019 : 11 de schakel : Olijfgroen en roze Magnolia

Vinden jullie een magnolia boom ook zo mooi.
 Hij heeft en prachtige bloem jammer dat hij
maar zo kort bloeit.
De kleuren combi die gevraagd werd was
olijfgroen en rose.
Ik had een hele doos met papier gekregen
en hier uit heb ik deze 3 vellen
gekozen ze paste mooi bij elkaar. 

Bij Het Kleurenkaartenteam van Martina 
zijn het de kleuren van olijfgroen en Margo koos daarbij rose...


Op de witte basiskaart heb ik met een stempel van
Studio Light Summer Feelings 191
met Versa Magic GD-59 Spanish Olive
de randen bestempeld.
Op het bovenste oplegvel heb ik 
de magnolia van Studio Light 133
gestempeld.



Daarna heb ik de 3 op een volgende 
stansen uit 1 serie genomen
en uitgestanst.
De randen van elk oplegvel beïnkt met GD-59
en op elkaar gemat met een olijfgroen lintje ertussen.
Wat vinden jullie er van.

Gezellig dat je even kwam kijken, 
ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

  


44 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, Anita. Magnolia’s zijn schitterend. Inderdaad jammer dat het altijd zo snel voorbij is, maar op het moment van bloei genieten. Je kaart is ook mooi, zo fijntjes.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Jantine, hier bij mij in het dorp staan er 2 niet ver van mijn huis ik geniet er elke keer van.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende kaart!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Anita
    Mooi rustig kaartje in mooie tinten heb je gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel Martha, ik heb er al een bestemming voor gevonden.
    Liefs Anita xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje Anita!! Heel stijlvol.
    Tot het volgende KKT!! Altijd weer een feestje.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Femminde ik heb het zeker leuk gevonden bedankt voor je bezoekje aan mijn blog.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  7. ik heb ook nog even getwijfeld of ik een magnolia zou gebruiken, want dat tere roze past perfect bij olijfgroen. Jij hebt je magnolia juist in groen gestempeld, wat een mooie combinatie is het geworden! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Petra, ik kon niet de juiste rose vinden in mijn verzameling inkt dewdrops 🙈 zul je altijd zien. Maar het groen bleek toch heel mooi te zijn. bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  8. Een stijlvolle kaart hebt je er deze keer weer van gemaakt.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart in de gevraagde kleuren. Heel stijlvol.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh ja, ik vind een magnolia boom echt prachtig! Zo ook jouw kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie en chique kaart met de magnolia,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Reacties
    1. Leuk dat je even kwam kijken op mijn blog dankjewel Yvonne.

      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  13. Ik vind de magnolia ook zo mooi, vooral als het mooi weer is! Maar als het waait zijn ze snel uitgevallen en dan heb je wel veel rommel ervan! Maar je kaartje is top! Een mooie stempel en mooi de papiertjes bij elkaar gecombineerd! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marijke, het is pracht van een boom het geeft inderdaad veel rommel maar een genot om te zien :) Leuk dat je even kwam kijken op mijn blog.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  14. Prachtige stijlvolle kaart in de KKT kleuren.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ans, leuk dat je even kwam kijken. Groetjes, Anita

      Verwijderen
  15. Prachtig kaartje in deze kleurtjes Anita...mooi gecombineerd en die prachtige magnolia bloem past dar perfect bij

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Anita,

    Voila, werkdag zit er op en ik moest niet naar de kliniek vandaag (van-mama-verbod-gekregen ;o)!) dus heb ik me een t as thee gemaakt en ga het volgende uur mijn rondje bloggen...

    Fijne kaart maakte je, helemaal pastel..

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soms is dat nodig Nancy, ik hoop dat je genoten hebt van je kopje thee. bedankt voor je berichtje.
      Liefs xx

      Verwijderen
  17. Stijlvolle kaart heb je hier gemaakt
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Chantal, leuk dat je even kwam kijken.
      Liefs Anita

      Verwijderen
  18. Heel mooi! En de magnolia is erg mooi. Zo jammer dat we er in het echt maar zo kort van kunnen genieten! Gelukkig zijn er stempels ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo is dat GerJanne, bedankt voor je lieve berichtje.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  19. een geslaagd en mooi kaartje ! soms bloeien ze bij ons 2 keer, dubbel genieten is het dan !
    bedankt weer, dat je er deze maand bij was !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martine, o dat is wel heel mooi 2x maal in bloei. Groetjes Anita

      Verwijderen
  20. Mooi kaartje, jij ook al aan de magnolia, een gewild bloempje in deze kleurencombinatie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel populair deze bloem, en ik snap wel waarom. Bedankt voor je berichtje.
    Groetjes. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. deze had ik gisteren gemist. Mooie kaart met die magnolia!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Magnolia,ik hou er ook van.
    Het werd een toffe kaart .

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaart geworden, mooie kleuren zijn het toch. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een mooie kaart met de prachtige magnolia, deze blijft lekker lang mooi zo Anita xx

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===