Volgers

donderdag 28 november 2019

Be merry the Carol Singers are here!!

Donderdag( kerstkaartdag )
gezellig elke week een kerstkaart plaatsen.
Vandaag de carol singers
Hartelijk dank voor al jullie lieve reacties op 
mijn creaties van afgelopen week.
Met deze kaart doe ik graag mee met 


Een witte kaart vormt de basis deze is gemat
met een Schotse tartan ruit DSP  hier boven
op heb ik een muzieknoot papier geplakt.
Die ik eerst bewerkt heb met koude thee.


De carol singers zijn uit zwart cardstock gestanst,
ze staan op een stans van Joy Crafts
de poinsettia is van Sizzix als ook het dennengroen.
De Merry Christmas is van de Wibra.
Rood lintje en een grotere strass steen maken de kaart af.
Tot blogs!!

Gezellig dat je even kwam kijken, 
ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

  

51 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Jeanet, voor je lieve berichtje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een mooie kaart is dit!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Anita! Echt supermooi gedaan!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met dat schotse ruitjes papier zo komen de silhouetten er mooi uit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaart met de silhouetten!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is nog eens een plaatje ....
    Wat een mooie kaart en je hebt alles zo mooi bij elkaar gevonden.
    Je muziekblad heb je heel nostalgisch gemaakt met de thee.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Hetty, het was de eerste keer met thee hihi
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  8. Hoi hoi Anita
    Wat een mooie silhouetkaart, prachtig deze vintagestijl!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martha, Ik doe het niet vaak zo`n kaart maar vond het wel heel leuk.

      Liefs Anita

      Verwijderen
  9. Wat een mooie kaart met die carolsingers! En het muziekpapier is er natuurlijk perfect bij!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel GerJanne ik heb het papier gekregen van een hele lieve vrouw uit de USA nog uit een oud zangboek.
      groetjes, Anita

      Verwijderen
  10. Wat een mooie kaart Anita. Wat geeft die koude thee een leuk effect op je kaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vond ik ook Eri, bedankt voor je bezoekje.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  11. Een supermooie kerstkaart Anita, prachtig die nostalgische sfeer.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaart met de carol singers, hele mooie poinsettia heb je gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ans, de poinsettia vind ik ook de mooiste die ik heb.
      Liefs xx

      Verwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje en wat leuk bedacht met deze twee carol singers! Ik heb het mannetje ook nog liggen maar zo samen zijn ze wel erg leuk! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bedankt Marijke helemaal verliefd op dit stelletje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie nostalgische (Engelse kaart ) !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk, zo'n Dickensachtig kerstkaartje. Heel gezellig!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Doet mij ook meteen aan Dickens denken Anita , een mooie
    kaart hoor en zo gezellig dat je weer meedoet met week 48 !
    Fijne avondgroetjes van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie nostalgische kaart Anita, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige kerstkaart heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooi effect met de thee op je papier, die muzikantensilhouetten zijn er fantastisch mooi bij!
    Groetjes
    Nancy DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige, nostalgische kaart, mooi het muziekpapier wat je met thee bijkleurde.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterend deze kerstkaart in Dickens stijl Anita en alles past zo mooi bij elkaar en zeker de muziek noten een mooie look gegeven met thee en het ruitje super erbij! Geweldige sfeer en wat een mooie stansen van de "singers".
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dankjewel Gerrie, ik vind ze zelf ook geweldig de Carol Singers.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele mooie nostalgische muzikale kerstkaart Anita
    Super Knap gedaan
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat mooi in deze prachtige kleuren!
    Top kaart !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie, gezellige kaart is dit! Ik hou van zo'n silhouetten ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Bedankt Mieke voor je lieve berichtje ❤️
    Groetje Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een hele leuke sfeervolle kerstkaart heb je gemaakt Anita, goeie tip van de thee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik was wel huivering voor de thee Wilma maar het pakte goed uit. Bedankt voor je bezoekje.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Als dit geen kerst is dan weet ik het niet meer hoor.
    Prachtig gewoon.

    Lief Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik ben helemaal weg van Dickens Carina.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===