Volgers

zaterdag 30 november 2019

Zo licht als een veertje.....

Vandaag een CAS kaartje
Ik had even geen zin in kerst
al weken ben ik bezig met de voorbereidingen voor
 de kerstmarkt volgende week zondag!!
En iedere dag alles kerst dat nou net ietsje
teveel.😉
Bedankt voor alle leuke en lieve reacties op 
mijn kerstkaart van donderdag, zo leuk om te lezen.




Begonnen ben ik met een witte parelmoer kaart
Ik heb een kader uit gestanst van snijmallen 
met een leuk stikrandje.
De stempels zijn zo neer gelegd dat als ik ze eraf haal 
en weer met foam tape terug plaats alles
mooi door loopt.
Ik heb Brilliance Starlight black BD-90 
gebruikt voor te stempelen.



Nadat ik alles vast gezet had zag ik dat ik vergeten
was de 2de laag tape achter de kader te plakken 
dit was net iets mooier geweest maar het zat
er op vast en dan houd het op.
Sentiment word op vraag geplaatst.

Gezellig dat je even kwam kijken, 
ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

  

21 opmerkingen:

  1. Hij is erg mooi je kaart! Ja ineens is het over he iets maken voor kerst. Ik herken het.'
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad Elly dan krijg je een dipje.
      Bedankt voor je lieve berichtje.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  2. Mooie, chique kaart heb je gemaakt.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Hetty,ook een heel fijn weekend gewenst groetjes,
      Anita

      Verwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel Jeanet, ook een heel fijn weekend gewenst groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Anita
    Af en toe iets anders maken houdt het knutselen leuk!
    Heel mooi kaartje met mooi kader!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Martha zo is het verandering in spijs doet eten 😉.
    Fijn weekend Martha liefs xx 

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie, chique kaart heb je gemaakt, ik wissel kerstkaarten ook af met verjaardagskaarten,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel Ans, goede tip meer afwisseling.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, Anita, ik ken dat gevoel, de kerstfabriek heeft op volle toeren gedraaid, wij hebben met de vereniging morgen de kerstmarkt. En dan is het leuk om er tussen eens iets anders te maken, je kaartje is trouwens heel mooi!
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je lieve berichtje, heel veel succes vandaag, en veel kerstvreugde op de kerstmarkt.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  10. Hoi Anita,
    leuk toch om even wat anders tussendoor te doen! En dit cas kaartje is heel mooi! Inderdaad, was het misschien net iets mooier geweest om het kader iets te verhogen, maar zo is hij is hij ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor je berichtje GerJanne Even een momentje van onoplettendheid, ik had het klaarliggen even goed een mooi kaartje.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart met die leuke kaders Anita, heb je weer leuk bedacht en een rustige afbeelding maakt het kaartje echt bijzonder vind ik xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo ken ik je werk weer, mooi wit met een heel klein beetje "kleur"
    Prachtig gewoon. :)

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 😁 ja dat klopt Carina, soms iets anders maken is ook wel weer leuk.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===