Volgers

maandag 2 december 2019

Sterren en een hert.

Graag wil ik jullie bedanken voor de vele bezoekje aan mijn 
blog, en de leuke reacties op mijn ballerina kaart
 van afgelopen zaterdag.

Vandaag heb ik een kerst kaart voor jullie klaar staan.
 met deze kaart wil ik graag mee doen aan 


De kaart is een witte basis kaart van 15 x 15 cm en 
deze is gemat met een rood opleg vel een groene ster, 
en een vierkant van craft papier dat ik bestempeld heb.
Daarboven op een blauw opleg vel met een hert sticker.
Deze vond ik nog in een lade evenals de guirlande.


Aan de linker zijde heb ik nog een stans met kerstballen
 en een dubbele strik geplaatst.
Als laatste nog wat kleine sterretjes op de grote ster gezet.


Gezellig dat je even kwam kijken, 

ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.


  


25 opmerkingen:

  1. Het is een mooie kaart Anita.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kerstkaartje voor de challenge Anita.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een schitterende kaart , echt kerst!!

    Bedankt voor je deelname aan 52WTC.
    De uitdaging dier op je kaart..
    liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Anita
    Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie en feestelijke kerstkaart, ik vind de afbeelding erg leuk,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een mooie kaart gemaakt Anita!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kerstkaart is het geworden Anita, Het plaatje met het hert staat er heel mooi bij..Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Niet echt mijn kleuren, maar vind hem net zo heel erg mooi, de gebruikte vormen en stansjes passen goed bijelkaar en het plaatje van het hert is prachtig! :)

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi is je kerstkartje Anita...leuk alles zo gecombineerd...TOP!!!

    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooi kaartje en mooie kerstkleurtjes! ?Leuk die ster erachter! Fijn dat je meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart met al deze laagjes !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===