Volgers

zondag 24 november 2019

3 kerstbomen en een kerstbal Merry X-mas

Vandaag kom ik gezellig langs met een kerstkaartje
Met kerstbomen die veel sneeuw op hun takken hebben liggen.
Daarbij een wollige witte jachthond die op zoek is naar.....
Met deze kaart wil ik graag mee doen aan:



De gehele kaart heb ik in de zelfde kleurtinten gehouden
ik wilde eens wat anders uit proberen. 
Ik ben er niet ontevreden mee.


 De basis is een witte kaart die ik gemat heb met papier
uit een DSP blok  van Craft Sensations van een aantal jaren geleden.
Hier heb ik eerst de tekst Merry X-mas uit geponst met een Hema pons,
 aan de achterzijde een donkerbruin cardstock geplakt.

Donkerbruin cardstock voor onder de sterren stans bij de Action gekocht.
Daar bovenop een lint, met een kerstbal gemaakt van vellum 
geembost met een ijsterren embossing folder van Darice.
Lintje erdoor en een ster op de linkerzijde geplakt.


De bomen heb ik met 3D viva sneeuwpasta bewerkt en met glitter
alle drie nog een ster gegeven in het topje van de boom.
De hond heb ik uit behangpapier gestanst en voorzien van een oor,
 oog en zwarte riem!!
Hier mee is de kaart klaar.
Tot gauw weer!!

Gezellig dat je even kwam kijken, 
ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.


  

17 opmerkingen:

  1. Het is zeker heel erg mooi om in dezelfde tinten te blijven Anita, het hondje heb je ook erg leuk gemaakt met leuke accentjes, het is een prachtige kaart. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Iedere keer iets uitproberen Wilma, soms werkt het soms ook niet.

      Groetjes xx

      Verwijderen
  2. Thank you Debbie for your visit to my blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart Anita! Vind de kleuren zo ook erg mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een gave kerstkaart gemaakt in deze mooie kleuren,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Anita
    Mooi winters kaartje in dezelfde tinten, het hondje maakt de kaart af!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel Ilonka leuk dat je even op mijn blog kwam kijken.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi winters geheel op je kaart Anita. Leuk die donzige sneeuw op de bomen.
    Dank je wel voor je deelname aan de 3-bomen-challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===