Volgers

zondag 24 november 2019

Butterfly love

Geen kerstkaart voor mij vandaag maar een kaartje
om zomaar te versturen de tekst kan ik er nog op zetten
ik bewaar altijd een restje papier om een 
wens op verzoek uit te stansen.
ik doe graag mee met
mariannedesignchallenge


De Sketch van de Marianne Challenge.

De basis is een craftkaart die ik gemat heb met een
Grijsblauwe kleur cardstock die ik door een embossing
folder van Sheena Douglas heb gehaald
1 x een vierkant van Espresso Truffle.
1 x een vierkant met het DSP papier 
van Marianne Design.


De banner een een mooie gele kleur die
ik bewerkt heb met een embossing folder
van Sheena Douglas.



De vlinder is van Memory Box 98264
1 x uit grijsblauw en Espresso Truffle gestanst de 
grijsblauwe heb ik door een embossing folder van Sizzix gehaald.

Alles is beïnkt met Espresso Truffle van Memento 808.
De gele bloemen zijn ook beïnkt met de 
Espresso Truffle van Memento 808
en voorzien van meeldraden.

DSP is van Marianne Design 
Nostalgic picture PK9117 cardstock

PK9117 Pretty Papers bloc Nostalgic pictures

De blaadjes zijn LRO 192

Afbeeldingsresultaat voor Marianne design snijmal LRO 192


LRO 189


Afbeeldingsresultaat voor Marianne design snijmal LRO 192



En de bloempjes Lro 145


Afbeeldingsresultaat voor Marianne design creatable snijmal lro 145  

Gezellig dat je even kwam kijken, 
ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

  

26 opmerkingen:

  1. wat een super mooi kaartje, mooi dp papier heb je gebruikt en een mooie embossing folder voor de achtergrond en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen het papier heb ik al een hele tijd, maar het was achter in de kast terecht gekomen.
      Ik werk graag met embossing folders en vooral die oudere van Sizzix enz die hebben zulke mooie patronen.
      Fijne zondag.

      Verwijderen
  2. Mooie kaart en dat geel staat super leuk.
    Het design papier is erg mooi..heb die ook nog liggen.
    Soms zonde om te gebruiken hihi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad Elly soms is het papier te mooi om daar de schaar in te zetten.
      Bedankt voor je lieve berichtje.
      Fijne zondag.

      Verwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je gemaakt met de sketch!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie kaart, Anita. Altijd handig om kaarten zonder tekst op voorraad te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is het zeker Jeanet, leuk dat jij weer even kwam kijken.
      Fijne zondag groetjes Anita

      Verwijderen
  5. Wat een mooie kaart! De gele strook geeft een mooi contrast.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Henriët ik vond dat de kaart dat nog had.
      Fijne zondag, Anita

      Verwijderen
  6. Hoi hoi Anita
    Mooi uitgewerkte kaart en de kleuren vind ik prachtig bij elkaar!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel Martha, voor je lieve berichtje.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart laat je deze keer zien Anita! Echt heel er leuk gedaan!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge!
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Gerlinde bedankt voor je lieve berichtje.
      Fijne zondag groetjes, Anita

      Verwijderen
  9. Vreemde kleuren voor jou doen, Anita.
    Maar niet minder mooi!

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Big smile, helemaal buiten mijn comfort zone gegaan Carina!!

      Fijne zondag liefs, Anita

      Verwijderen
  10. Je hebt met de sketch een hele mooie kaart gemaakt
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dankjewel Ans voor je bezoekje en compliment.
    Fijne zondag Anita xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg mooi kaartje.
    Gezellig dat je mee doet met onze challenge "de sketch"...
    Groetjes van Judith
    DT-MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele leuke kleurencombinatie heb je gemaakt Anita, mooie (oudere)mallen ook,erg leuk geworden. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dankjewel Wilma, de oudere mallen vind ik nog steeds mooi.
    Groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart Anita met de ouderee mallen. Je zou ze bijna vergeten.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Inderdaad Anita en ze zijn zo mooi, ik heb niet zo heel veel nieuwere snijmallen van MD dat zal je wel gezien hebben. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart heb je met de sketch gemaakt Anita, leuk om een andere kaart te zien ipv kerstkaarten ;-)
    veel succes met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dankjewel Aniet voor je leuke berichtje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===