Volgers

donderdag 21 november 2019

Let the spirit of love and holly bring you joy

Allereerst hartelijk dank voor alle 
Leuke en lieve berichtjes op mijn 
vorige blogbericht van alles wat en 
uiteindelijke een verjaardagskaart. 
Ik lees ze met veel plezier!!

We blijven nog even in kerstsfeer!!
Een witte achtergrond en hier op tamponneerde
ik het hulstblad.

Ik doe dit wel eens vaker dan stans ik het uit 
op de achterkant van een oude kerstkaart.

Wist je trouwens dat de achterkant van deze kaarten
super glad zijn en zich hiervoor heel goed laten gebruiken.

Graag doe ik mee met 
52weekstochristmas
knutselsenkadootjes.
sheepski-designs-challenges
brownsugarchallenge


Een tijdje geleden was ik mijn nieuwe snijmallen 
aan het toevoegen aan mijn systeem.

Ik stans dan ook een voorbeeld uit
op de achterkant van een oude kerstkaart.

Dit had ik ook met het hulstblad gedaan die was alleen
 zo vaak gebruikt dat er een nieuw sjabloon nodig was.



Een witte basiskaart van 13 x 13 cm
Het sjabloon wat ik maakt heb ik op de kaart geplakt en
bewerkt met het volgende 
Versa Magic Ginger bread GD 62
Versa Magic Spanish Olive GD 59
Versa Magic  hint of pesto GD 58
Memento Pistachio 706 
Memento  London fog 901
Daarna de tekst gestempeld met
Studio light frozen Forrest 150

Let the spirit of love
fill our hearts and homes
this Holiday Season.

Als laatste de strik en de besje erop geplakt.

Gezellig dat je even kwam kijken, 
ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

  


46 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje.
    Ja vaak is zoveel bruikbaar voor een 2de keer of als hulpmiddel.
    Deed dat ook altijd wel...en dan op zn tijd weer even opruimen want dan had ik teveel bewaard om her te gebruiken hihi
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo is het Elly fijn dat jij dit ook doet. Zodra de feestdagen voorbij is en alles opgeruimd is, ga ik mijn hobbykamer opnieuw inrichten en dan word alles weer even uit gezocht, bruikbare spulletjes waar ik niets meer mee doen dat gaat naar een zorgcentrum.
    Fijne dag vandaag, groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Slim om alle zo te hergebruiken.
    Dit is een plaatje van een kerstkaart,,heel mooi....
    Gezellig dat je er bij bent deze week bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Annemarie, soms werkt het goed met een uit gestanse stans en soms ook niet bij deze wel gelukkig.
      Liefs

      Verwijderen
  4. weer een mooi kaartje mooi zo met alleen de hulsttak meer heb je niet nodig
    ik gebruik ook vaak de achterkant van dp papier soms zitten erin blokjes vellen die ik niet gebruik en dan kun je ze mooi gebruiken om te stansen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo is het Ellen, less is sometimes more.
      Leuk dat je even kwam kijken.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  5. wat een mooie kaart, helemaal te gek en helemaal mijn stijl
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Caroline, ik begin iedereen zijn stijl nu te herkennen op het internet 😀 en dat is zo leuk.

      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  6. Hele mooie kerstkaart met de leuke tak en gave strik, vaak kun je dingen her gebruiken,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er zijn zoveel leuke dingen om her te gebruiken verpakkingen lintjes enz. bedankt dat je er weer was Ans.
    Liefsxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie CASkaart is dit geworden!
    Lieve groet,
    Monique DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Monique, leuk dat je even kwam kijken.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  9. Hele mooie kaart zo met de hulsttak.
    Eigenlijk zou ik ook iets vaker iets moeten hergebruiken, maar op dat moment denk ik daar nooit aan.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb dat met andere dingen Hetty, als mijn nieuwe hobby kamer klaar is wil ik graag een bord hebben waar ik denk- ideetjes op plaats.
      Bedankt voor je lieve berichtje.
      Fijne dag Anita

      Verwijderen
  10. Heel mooi dit kerstkaartje Anita...zo mooi die getamponeerde hulsttakjes ...en knap gedaan om zo je stansjes op een andere manier te gebruiken...
    dank je wel voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het heel leuk om mee te doen Rosina bedankt voor je lieve berichtje.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  11. Hoi hoi Anita
    Mooi zo een kerstkaart herbruiken, mooi zoals je de hulst hebt gemaakt, prachtig kerstkaartje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag Martha, bedankt voor je lieve berichtje.
    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige CAS kaart met die hulsttak! Een goed idee om die kaarten een tweede kans te geven.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke tip Anita en het geeft zeker een mooi resultaat om zo een stencil te maken. Je hebt een hele mooie sfeervolle kerstkaart gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had wel al eens een kleine sjablonen gebruikt voor te tamponneren, met deze ging het ook prima op een grote kaart.
      Bedankt voor je berichtje Miranda.
      Liefs

      Verwijderen
  15. Mooie kaart Anita, leuk met de subtiele roodaccenten. Slim om zelf een sjabloon te maken van een oude kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Annerieke dankjewel ik was nog aan het twijfelen of ik er eer rood bij zou doen heb het toch maar niet gedaan, Ik ben tevreden met hoe de kaart eruit ziet.
      Groetjes

      Verwijderen
  16. Prachtige kaart, Anita! Heel stijlvol.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dankjewel Jantine voor je berichtje.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel mooi en stijlvol kaartje !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dankjewel Laurette, leuk dat je even kwam kijken.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie, stijlvolle kaart, Anita!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dankjewel Margreet leuk dat je even kwam kijken groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk idee om op deze manier een sjabloon te maken. Hele mooie kaart op deze manier.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dankjewel Angelique voor je lieve berichtje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi en sober ! Prachtig geheel !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ineke, leuk dat je even kwam kijken.

      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  25. Hoi Anita,
    wat een mooie kaart heb je gemaakt. Leuk om dat sjabloon dan zelf te maken. Tenminste, dat begrijp ik toch goed?
    Dank je voor je bezoekje aan mijn blog. Ben hier ook maar volger geworden.... tot blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dankjewel GerJanne leuk dat je volger bent geworden, ja dat heb je goed begrepen ik maak wel vaker zelf sjabloon.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke kaart Anita. Heel mooi zo,n gestempelde tak met een mooie tekst erbij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dankjewel Trijntje fijn weekend.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel leuk kerstkaartje met mooie tekst!
    Bedankt voor je deelname aan onze Quote-challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dag Colien bedankt voor je berichtje.
    groetjes en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dankjewel Mieke leuk dat je even kwam kijken.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een leuk sfeervol kerstkaartje Anita, jij bent een echte recycle kampioene!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Bedankt voor je lieve berichtje Wilma.
    Groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Pretty card, Thank you for joining us at BrownSugar Challenges . Good luck with your entry.
    Sharmitha @ Crafter's Icon

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===