Volgers

dinsdag 19 november 2019

Van alles wat en uiteindelijke een verjaardagskaart.

Ik wil jullie graag bedanken voor alle leuke en lieve berichtjes 
op mijn Happy Thanksgiving kaart!!
Ik lees jullie berichtjes allemaal met veel plezier.

Zijn jullie ook zo druk bezig voor de komende feestdagen, 
of verjaardagen die er nog aan komen.
Hier is het behoorlijk druk ik heb nog verschillende afspraken lopen
en ook het kerstdorp bij onze zoon wil nog graag 
opgebouwd worden daar beleven wij veel plezier aan
3.00 meter lang en 60 cm diep een behoorlijk dorp.
Onze loden engel is ook al gerepareerd en die mag weer pronken op de kast.
Deze engel heeft mijn man een jaar of 20 geleden gemaakt hij blijft mooi.


Nog Duitse kerstkoekjes bakken.
Mijn vaders recept voor de wafels komt weer tevoorschijn
je huis ruikt zo heerlijk als je aan het bakken bent.
De worstenbroodje naar het recept van ons pap die zijn al klaar.
Mijn alternatief advents stuk is ook bijna klaar.
Natuurlijk moet er binnen en buiten nog van alles in kerstsfeer
gebracht worden ik ben nu eenmaal dol op de wintertijd en kerst!!

O, ik zou bijna mijn kaart nog vergeten
Ditmaal een opdracht voor een jongetje die 8 jaar werd.
Die van voetbal houd en PSV!!


Zoals je kunt zien een witte basis kaart die gemat is met rood
cardstock die ik eerst door de Darice crackle heb gehaald.
Deze is weer gemat met DSP papier met voetballen erop.
Ik dacht dat het papier van Studio Light was maar dat
durf ik niet meer met zekerheid te zeggen.
Het was een los velletje wat ik tussen het ander papier vond.
Het embleem is van internet gehaald en met een ovale snijmal 
uitgestanst en op foam gezet.
De leuke letter vlaggetjes maken het af.

Tot morgen bij Hobby Alternatief dan laat ik jullie een stary?????
zien.
En anders ben ik hier op donderdag  weer met natuurlijk een kerstkaart!!

Tot blogs.

Gezellig dat je even kwam kijken, 
ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

  

14 opmerkingen:

  1. Een mooi engeltje..is ook tijdloos. Dan heb je nog veel aan te kleden wat ik lees voor kerst. Ik vind die dorpen leuk om te zien bij een ander...hier houd ik van lekker rustig.
    Je kaartje is ook mooi, daar zal hij wel blij mee zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, ik heb een grote tuin en dan valt het wel mee, zelf ben ik ook niet van het hele drukke. Vind het wel leuk om het een maand lang te zien en dan gaat weer alles de dozen in .

      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  2. Erg leuke kaart voor een voetbalfan, Anita.
    En wat een mooi pronkstuk, dat loden engeltje. Succes met het bakken van de koekjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jeanet, altijd leuk een persoonlijk kaartje.
      Dat engeltje is echt een blikvanger op de kast, er staan dan nog theelichtjes bij. Dat met de koekjes bakken gaat zeker lukken er van af blijven tijdens het bakken wat moeilijker hihi.

      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  3. leuke creaties heb je hier staan, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo zeg Anita, jij hebt het zeker druk.
    Leuk dat je ook van alles aan het bakken bent.
    Wat een mooie engel heeft je man gemaakt, gelukkig kon die weer gemaakt worden.
    Je PSV kaartje is ook erg leuk geworden ( laat mijn zoon dat maar niet horen, PSV...)
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Iedere jaar neem ik me voor om andere afspraken niet meer in te plannen vanaf half november het is nog niet 1 keer gelukt. Ach zo blijven we bezig toch rust roest zeggen ze. Wij zijn geen voetbal fans maar ik begrijp het wel als je voor een andere club
      bent.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  5. Hoi hoi Anita
    Wat een gezelligheid allemaal, leuk dat je er zo van geniet, mooi die zelfgemaakte engel, en een kerstdorp is helemaal geweldig, laat je daar ook nog foto's van zien?
    Leuk kaartje voor een PSV fan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel Martha ik zal foto`s maken als het allemaal klaar is.

    Fijne dag liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een keileuke PSV kaart, heel feestelijk met de slinger. Mooie engel op de kast,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel Ans, ik was blij dat hij gelukt was.
    Leuk dat je een berichtje achterliet.

    liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij bent een bezig Engel uuhhh bijtje Anita :)
    Je engel is super en je voetbalkaartje is toppie.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===