Volgers

zondag 17 november 2019

Happy Thanksgiving

Ik kreeg een opdracht voor een Thanksgiving kaartje te maken.
Mijn kaart is naar de USA gevlogen
Het kaart heeft een goed reis gehad en is veilig geland.
May you have a wonderful thanksgiving
💖




Voor deze kaart heb ik een witte parelmoer kaart gebruikt,

deze is door de Cuttlebug pumpkin Harvest embossing folder gehaald. 

De pompoen heb ik uit bewerkt koper papier gestanst voorzien 
van groene blaadjes en een eekhoorn.



De tag is van internet gedownload en aan een groen lintje vastgemaakt.
Mocht je Thanksgiving vieren 
dan wens ik je 28 november een mooie dag toe.

Gezellig dat je even kwam kijken, 
ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

  


18 opmerkingen:

  1. Mooie kaart !!!
    Wat een leuke opdracht heb je gekregen, ze zijn er vast heel erg blij mee.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en fijn te weten dat hij goed aangekomen is.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, ja dat is maar altijd de vraag of het ongeschonden aankomt.

      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  3. wat een mooi kaartje mooie achtergrond en zo leuk dat eekhoorntje op de voorgrond hij kan elk moment van je kaart springen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel Ellen, ik vind deze achtergrond ook zo mooi, je kunt er vel kanten mee op, bv ook binnenzijde met inkt bestrijken en dan dicht vouwen en even aandrukken met je hand, krijg je een mooie stempel afdruk.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Anita
    Mooi kaartje mooie achtergrond en dat koperaccent maakt de kaart nog mooier!
    Fijn weekend verder
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel Martha, ja ze vond het koper in de pompoen erg mooi, ik had het nog even heel licht door een embossing folder gehaald.

    Fijne zondag nog liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel Karin, fijne zondag nog.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart, leuke pompoen in deze mooie kleuren, fijn dat de kaart goed is aangekomen
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ans het koper kleurtje vind ik ook heel mooi.
      Liefs xx

      Verwijderen
  9. Prachtige kaart Anita, wat komt de pompoen zo mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dankjewel Annerieke voor je lieve berichtje.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo die prachtige kaart heeft een lange reis gemaakt Anita,wat leuk.
    Het is een mooierd met de glanzende pompoen en lieve eekhoorn.
    Wij vieren 28 november de verjaardag van mijn man :)
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook heel gezellig de verjaardag van je man vieren.
      Echt heel mooi dat koper papier.
      Liefs xx

      Verwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===