Volgers

donderdag 19 december 2019

Fox and Rabbit!!

Bedankt voor jullie berichtjes op mijn vorige blogbericht
de ballonnenkaart.
Vandaag wil ik jullie deze  witte kerstkaart zien het 
blijft een favoriet van mij de kleur wit.
Met deze kaart doe ik graag mee met 
52weekstochristmas
Ik wens iedereen een hele fijne kerst toe en een goed 2020!!


Ik heb hier voor een witte parelmoer kaart gebruikt
waar ik een ovaal heb uitgestanst 
de stans is hier eigenlijk niet voor bestemd
maar het geeft wel een leuk effect.



Ik heb enkele leuk dieren stempels gebruikt met boompjes.
nog wat stansje van dennengroen, dennenappels en hulstblad.
En als laatste een tekst stempel en een gouden strikje.


Gezellig dat je even kwam kijken, 
ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

  

48 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en heel leuk om de ovale stans zo te gebruiken!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart Anita! En met wit is altijd zo sjiek.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige witte kaart heb je gemaakt Anita!
    Groetjes en fijne feestdagen!
    Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Suzan voor je berichtje jij ook fijne dagen.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  4. Wat een prachtig doorkijkje, Anita! Hele mooie kaart. En die stans geeft door dat schulprandje een heel leuk effect inderdaad.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jantine, ik gebruik veel van mijn snijmallen op deze manier.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  5. oooooh wat een mooi kaartje met die mooie stempels wat een leuk idee met dat doorkijkje met de schulprand geeft het net iets meer
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi wit tafereeltje met doorkijkje op je kaart
    Anita , ik ga ok nog wat sneeuuwkaartjes maken
    Fijne dag van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je berichtje Epie, leuk ik verheug mij om die te zien.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  7. Heel lief dit kerstkaartje ...prachtig zo alleen in die witte kleur en zeker met een lichtje erachter geeft een mooie sfeer weer....
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi doorkijkje met deze leuke stans,ik maak helemaal nooit witte kaarten,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ans,op zijn tijd vind ik een witte kerst kaart wel mooi om te maken
      Liefs xx

      Verwijderen
  9. Wat een chique kaart zo helemaal in het wit, heel leuk met die gestempelde diertjes en de prachtige dennentak bovenaan. Voor jou ook Fijne Feestdagen toegewenst.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Eri, wit parelmoer is zo mooi. Ook voor jou fijne feestdagen.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  10. Hoi hoi Anita
    Mooie witte kerstkaart, prachtig gemaakt met het doorkijkje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond de doorkijk ook zo leuk,bedankt Martha voor je berichtje.
      Liefs xx

      Verwijderen
  11. Hoi Anita, wat een mooie chique kaart zo in het wit. Leuk zoals je dat doorkijkje gemaakt hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie chique kerstkaart, schattig tafereeltje.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig wit kaartje heb je gemaakt! Leuk dat doorkijkje en die strik!
    Fijne dagen alvast, groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij ook fijne dagen Trudy bedankt voor je reactie.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  14. Mooi en stijlvol, en ja het wit heeft iets.
    Fijne accenten,
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sommigen hebben moeite met witte kaarten maken, maar jij bent er heel goed in! Deze is ook weer heel mooi.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Witte kaarten maken die ik graag. Dankjewel voor je compliment Margreet liefs xx

      Verwijderen
  16. hele mooie kaart Anita.
    Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige sfeervolle kaart!
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooie kaart en mooi alles in een kleur! Fijn dat je meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart in het wit Anita! Leuk hoe je de ovalen opening geaccentueerd hebt met dennentakjes en andere dingen. Mooi hoe het stempelwerk in de ovaal zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Anita,
    het geeft zeker een mooi effect dat doorkijkje! Mooi met dat konijntje en die vos...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey Anita,

    Wat een sfeervol kaartje!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk met die ovalen mal. Leuk randje zo. Gelukkig zit het konijntje op veilige afstand van de vos. Maar die lijkt me ook wel geen kwaad te doen! In blogland zijn het alleen maar lieve vosjes ;) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb alleen maar lieve vosjes Gina. Bedankt voor je berichtje.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  23. Prachtig hoor deze witte kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een leuke doorkijkkaart heb je zo gemaakt Anita met een leuk dierentafereeltje, prachtig rustig in het wit. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dankjewel Wilma leuk dat je weer even kwam kijken.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===