Volgers

zaterdag 21 december 2019

De Rode kater leest voor!!

Een verjaardagskaart voor een stripboek liefhebber.
De kaart is naar de sketch van de Egel gemaakt 
en daar doe ik graag aan mee. 


En dit is de sketch

Ik had een soort van DD mal liggen van de Action
deze heb ik gebruikt voor de basis kaart in zwart
en gemat met een DSP van Craft Sensations.
Een leuk plaatje gevonden op het internet.
van Jan Jans en de kinderen.


Ik had drie zwarte sterren en drie gele sterren uit gestanst 
voorzien net als de  boekenlegger met boekjes.
En natuurlijk 65  in de middelste ster die is op foam gezet.
 en zo kwam deze kaart tot stand.
Wat vinden jullie ervan!!

Gezellig dat je even kwam kijken, 
ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.


  

13 opmerkingen:

  1. Ik vind het super leuk Anita!! Zo passend voor diegene voor wie je hem gemaakt heb, die zal er wel blij mee zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly was ook heel leuk om te maken.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  2. Mooie kaart voor een strip liefhebber, heel leuk hoe je de sketch hebt gebruikt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop dat ik de sketch goed begrepen heb Ans, bedankt voor je berichtje.
      Liefs xx

      Verwijderen
  3. Hoi hoi Anita
    Ik vind het een superleuk kaartje zeker voor iemand die van strips houdt, mooie vorm ook!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Martha het was voor mij de eerste keer dat ik zo`n mal gebruikt heb. En het viel niet tegen.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaart geworden Anita! De rode je weet wel kater is er heel leuk op! Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel GerJanne, fijne zondag gewenst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hahaha wat een te gekke kaart met de rode kater helemaal geweldig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Ellen dankjewel fijne dag vandaag.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dat leuk bedacht Anita,een hele mooie kaart.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===