Volgers

dinsdag 17 december 2019

Zonder ballonnen is het geen feest!!

Hartelijk dank voor alle leuke berichtjes en likes 
op mijn vorige blogbericht (het kerststuk)
Ik doe graag mee met 
knutselsenkadootjes
brownsugarchallenge
alessandrasangels



Heel veel ballonnen op een kaart voor een jarige
De basis is een witte kaart van 13 x 13 cm
die ik eerst bewerkt hebt met blauwe metallic verf
deze heb ik erop gespetterd.



Daarna heb ik uit restjes papier de ballonnen
gestanst en verdeeld op de kaart.
De touwtjes heb ik getekend.

De rode en beige ballonnen zijn door een
 sterren embossing folder van Craft Sensations gehaald.
Nog wat sterretjes en hartjes  en gefeliciteerd gestempeld met
Memento Sky bleu 604
Het stempel set is van 
Marianne Design KJ 1701

Gezellig dat je even kwam kijken, 
ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

  

16 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kleurrijke verjaardagskaart heb je gemaakt Anita,erg leuk.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Wilma een beetje kleur in de donkere dagen. 🙂
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart!! Idd ballonen horen erbij.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke, vrolijke kaart met al die ballonnen.
    Echt een feestje voor de ontvanger.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellige en vrolijke kaart met de leuke ballonnen
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel Ans negen ballonnen op 1 kaart, ik was toch blij dat ze erop paste.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kaartje Anita, bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card. Thank you for joining us at Ally's Angels Challenge Blog. Good luck! xoxo DT-Mariann

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige ballonnen kaart!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Anita!!!
    You have made a wonderful card! Well done!
    Thank you so much for participating in our Brown Sugar challenge.
    Hope you participate in our next!!
    Kisssssssssssssssssssss
    Bettascrap DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Betta, Thank you and yes I will participate in the next Brown Sugar challenge. Have a prosperous New Year!!

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===