Volgers

zaterdag 21 maart 2020

Power - Skate Freedom

Hallo lieve allemaal.
Ik kwam nog een jongens kaart te kort
soms heb je er genoeg en dan ineens tekort. 
Met deze kaart doe mee met


Al een heel jaar of misschien nog wat langer 🙈
lag er de Chinese krant in mijn hobbykamer. 
Steeds kwam het er maar niet van om er 
een kaart mee te maken. 

Tot vandaag!
Als basis een craft papier genomen met
daar op de eerst in thee gelegde 
en gedroogde stuk krant.
Hier op heb ik enkele stempels 
aangebracht van de Hema
Skateboard stempels.
Hier boven op zijn er stukjes uit een knipvel geplakt.
Ik heb echt geen idee meer van wie ze zijn.


Bedankt voor de leuke reacties op mijn 
Christmas angel and stars kaart
Ik lees ze met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere. 


35 opmerkingen:

  1. Heel erg gaaf geworden! Erg creatief
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke, stoere jongenskaart heb je gemaakt.
    Wat leuk met de chinese krant als achtergrond.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Hetty, jij ook een heel fijn weekend.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  3. Wat gaaf gedaan met de krant! Ik heb ook heeeel wit kant in de thee gelegd om het wat 'ouder' te laten uitzien. Lukte ook goed.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. o, ja dat heb ik ook al eens gedaan met kant Caroline dat ging super.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  4. Leuke stoere jongenskaart kaart is het geworden.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Anita jongens kaarten vind ik toch iets lastiger dan voor meisjes.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  5. Dat is een super leuke stoere kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly hij gaat een leuke bestemming krijgen.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  6. Leuk idee, Anita. En wat een gave kaart heb je ermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke jongenskaart Anita, altijd moeilijk maar deze is zeer geslaagd.
    Leuke plaatjes en mooie achtergrond,ik vind hem geslaagd.
    Lieve groetjes en blijf gezond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Anita,
    Heel mooi dit kaartje, het thee effect is ook leuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martha, het was et 3de proefstukje wat ik gemaakt heb met de thee eer het naar mijn zin was.
      Liefs xx

      Verwijderen
  9. Wat grappig, een Chinese krant als achtergrond! Heel erg leuk. EN dank je wel voor het meedoen bij Dak.
    Wat erg dat je dochter niet terug kan. Of vind je het stiekem ook wel een beetje fijn??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wilde er al een hele tijd iets mee maken en steeds lukte het niet. Voor haar vind ik het sneu, ze studeert er nog en werkt daar ook. Voor ons is het fijn om alle 2 de kuikens thuis te hebben geeft ook een geruster gevoel dan in het verre Australië.
      Liefs xx

      Verwijderen
  10. wat een mooi kaartje leuk dat chinese kant
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een kaart waar je veel creatieve gedachten in hebt zitten.
    De krant, de thee, de stempels erop en daarna de plaatjes daar weer op.
    Super leuk en creatief gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dankjewel Daphne, soms komt dat wat je onbewust bezighoud naar boven in je kaart.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart Anita! Originele achtergrond met de Chinese krant, geeft een speciaal effect aan de kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Awesome card. Perfect for that boy card. Thanks for sharing over at Do-Al(l)creative.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a cool creation?! Love the images and the nice design!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Grat design! Love the background paper and the combination of images!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings, keep distance and stay healthy
    Alex

    *Owner* Creative Crafting Uncles {#03 – Birthday}
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#39 – masculine birthday}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#39 – Spring / Easter}
    *GDT* Cards und More {#46 – Moodboard}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Thank you Alex, and yes until this month.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===