Volgers

donderdag 19 maart 2020

Christmas angel on a star

Hallo lieve allemaal.
Het is donderdag en wie mijn blog 
een beetje volgt weet dat ik elke donderdag
een kerstkaartje op mijn blog laat zien.
Bedankt voor al leuke en lieve reactie op mijn 
blogberichten, ik geniet er intens van.
Het is week 12 en ik doe graag mee met.
52weekstochristmas
craftyhazelnutschristmas
thehollyandivychristmaschallenge


Vandaag een parelmoer kaartje met mijn favorite
engelen stans en een ster met takkenbos.



Ik heb een sterren pons van de Hema gebruikt
links boven en rechts onder.
Een score lijntje getrokken en een strikje
met pareltje erop vastgezet.



De ster snijmal is van een andere kleur parelmoer
papier gestanst, de takkenbos en het engeltje is van een
goud gemêleerd papier gestanst.
Alle losse sterretjes die uit de pons zijn gevallen
heb ik weer op de kaart verwerkt.


Tot zaterdag dan ben ik er weer met een andere kaart!!

Bedankt voor de leuke reacties op mijn
Vintage bleu-craft and pearl kaart.
Ik lees ze met veel plezier.


 

68 opmerkingen:

  1. Hey Anita,

    Wat een mooie Engel-kerstkaart maakte je!!
    Heb de engeltjes van Alexandra Renke deze week ook nog op een kaart gezet... Vind ze zo lief!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn inderdaad heel lief de engeltjes Nancy, ze mag nog op meer kaartje pronken.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  2. Wat een prachtig lief kaartje heb je deze week weer gemaakt Anita. Een mooi engeltje dat heerlijk zit te stralen tussen al de sterretjes. Een fijne donderdag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw....wat een mooie kerstkaart is dit, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooi!! Super dat je er verder geen kleur bij hebt gebruikt. Maakt het echt een sprookjesachtige kaart.
    Blijf gezond!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Henriët, een heel klein beetje goud in de engel dat is alles.
      We gaan er alles aan doen om gezond te blijven. Fijne dag.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  5. Dat is een heel mooi kaartje!! Super gedaan.
    Wens je het beste en hou je taai Anita XX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, vond het kaartje ook goed gelukt.
      Jij ook liefs.

      Verwijderen
  6. Een schitterende kaart Anita.
    Gezellig dat je er ook vandaag weer bij bent.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat is het weer een prachtig kaartje dat engeltje is zo leuk dat heb ik al vaker langs zien komen ook op andere blogs het is net een kerstsprookje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen, heerlijk een sprookjes sfeer.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  8. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk met het engeltje en al die sterren ...
    Mooi in deze rustige tinten.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Hetty, vind zo`n rustige kaart ook mooi.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  9. Prachtig kerstkaartje Anita , angel on a star , blijft leuk
    Fijne donderdag en groetjes Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend kaartje, Anita. Ik vind engeltjes het altijd zó goed doen op kerstkaarten en dit is echt een lieffie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk kaartje in het wit, mooie stansjes en malletjes erop.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart zo in het wit Anita....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Diny, zelf vind ik wit ook heel mooi.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  13. Mooie kaart, Anita. Wat een leuke pons is dat. Heel leuk met het engeltje en de sterren.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jantine, de pons is geweldig ik heb er ooit een ronde sterren krans mee gemaakt op een kaart van 15 cm 13 x in de rondte gestanst.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  14. Wauw, wat een prachtige kaart, zo elegant, heel lief met dat engeltje en mooie sterrenpons ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Enny, met die sterren pons ben ik heel gelukkig in de opruiming gekocht 3 jaar geleden 1,00 euro soms heb je zoveel mazzel.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  15. Heel erg leuk geworden Anita.
    Ik geloof dat ik die sterrenpons ook nog ergens heb liggen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is zo fijn deze pons Carina, heb jij ook mazzel :)
      Liefs xx

      Verwijderen
  16. Ach wat een super schattig engeltje! Heel mooi kaartje en wat een leuke pons!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Trudy hele leuk zo`n klein engeltje.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  17. Wat en leuk kaartje en wat een lief engeltje! Leuk die sterretjes! Dat is een mooie stans! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Marijke altijd leuk om mee te doen, zo bouw ik heel wat kaartjes als voorraad op.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  18. het is een chique kaart geworden zo in het wit. Leuk idee om met deze pons kerst(ster)ballen te maken. (laat ik die pons ook nog hebben)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dankjewel en wat leuk Eri van de pons. Ik heb er nog een gelijktijdig gekocht met Xmas erop.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart Anita en door het parelmoerpapier heeft het geheel een chique uitstraling vind ik. Leuk bedacht die sterreballetjes gemaakt met die pons. Ik heb die ook, zal hem weer eens opsnorren hihi.
    Leuk je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey Miranda dankjewel, wat leuk ik ben heel benieuwd naar je kaartje met deze pons. Wie weet inspireer jij mij weer tot iets geheel anders.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie en chique kerstkaart heb je gemaakt, heel mooi die parelmoer kleur en keileuk de sterren kerstbal,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dankjewel Ans voor je lieve berichtje.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi en elegant zo'n helemaal witte kaart! Wat een leuk idee met die sterrenpons. Ik heb die ook, maar nog niet veel gebruikt. Dit ideetje moet ik onthouden ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Mieke,leuk om te horen dat verschillende van ons deze pons hebben.
      Groetjes

      Verwijderen
  25. Hele mooie, elegante kaart in het wit. Ik heb de pons ook, zal hem eens moeten gebruiken. Ook je vintage blue kaart is heel erg mooi.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, wat leuk ik ben toch heel benieuwd naar jullie kaartjes met deze pons. Dankjewel voor je berichtje.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  26. Hoi hoi Anita
    Heel mooi en stijlvol kaartje,
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  27. weer een prachtige kaart Anita, dat engeltje is ook wel een van mijn favorietjes! heel leuk die sterretjeskerstballen erbij!
    en weer supermooi op foto's gezet!
    helemaal top!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dankjewel Nancy voor je lieve berichtje. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kaart in het wit. Vind ik altijd moeilijk maar die van jou mag er zijn! Leuke sterrenpons.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dankjewel Caroline, wij blijf favoriet bij mij. Ik vind het prachtig hoe jij de kleur kaarten maakt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie kaart Anita. Leuke pons is dit zeg en ook leuk dat je de sterretjes nog weer gebruikt op je kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dankjewel Annerieke, ik had ze bijna weg gegooid de kleine sterretjes maar bedacht mij gelukkig.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een super, super mooi kaartje ! Een witte kaart vind ik altijd chique.
    Groetjes en hou het gezond.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Anita!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een geweldig mooi kerstkartje Anita...zoooo lief met engeltje tussen al die sterretjes..echt een toppertje!!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dankjewel Rosina voor je lieve berichtje
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  37. een prachtige kaart Anita en wat een keuke sterretjespons.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Een schattige kerstkaart heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Bedankt voor je reactie Marian.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Prachtige witte kaart Anita ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Very stylish card. Thank you for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge xx Lynda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Great design. I am sorry I am so late commenting but I have and computer issues and no one available to fix it. Thank you for joining us at Crazy Hazelnut's Christmas Challenge. Myrna S. Design Team Member.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===