Volgers

woensdag 18 maart 2020

Vintage bleu - craft and pearls

Ik wilde eens geheel iets anders proberen
blauw en craft kleur een vintage plaatje
 bloempjes en parels.
En toen was er deze kaart!


De basis is een craft kaart van 15 x 15 cm
 gemat met een prachtig DSP dat ik nog in een 
lade had liggen nog wat effen blauw in de dezelfde
kleurschakering en ik kon beginnen.
Een leuk vintage plaatje van Marianne Design
Daaronder een snijmal van Nellie Snellen.



Boven aan de rand een randsnijmal gebruik.
Leuke bloem en een blaadjes snijmallen  zijn uit het
 zelfde papier gestanst.

Enkele meeldraden en een organza lintje,
dat zelfde lintje heb ik ook verwerkt in de bloem.



Gisteren viel het prachtige verjaardagskaartje van Martha
 in de bus.



En hier de binnenkant.



 Bedankt voor de leuke reacties op mijn 
All you need is Faith Trust and some Fairy dust!!


Ik lees ze met veel plezier.


 

21 opmerkingen:

  1. Het is een leukerd Anita, je hebt veel leuke details erop verwerkt. Wat lief van Martha, ze maakt ook ware kunstwerken he?! Een fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel lief van Martha, bedankt voor je reactie en een fijne dag.
      Liefs xx

      Verwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt, wat een schitterende kleuren.
    Je bloementoef is super.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Hetty het is nog wat ongewoon voor mij dit soort kaarten bloemen toef vind ik zelf ook heel goed gelukt.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  3. Prachtig! Blauw en kraft is altijd erg mooi.
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er een mooie kaart van gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel Claudia voor het lieve berichtje.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Anita, mooie details heb je verwerkt. En nog zo'n leuke kaart ontvangen, ben je nog een beetje jarig hè ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel Annerieke, ja we gaan gewoon door met jarig zijn 🥰
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart in Kraft en blauw, ook een heel leuk plaatje gebruikt
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond nog een blaadje bij het op ruimen, dat was wel fijn.
      Liefs xx

      Verwijderen
  9. Oh ja, dat papier heb ik ook nog ergens liggen. Best al oud, maar het blijft mooi!
    Je kaart is heel gaaf met die rand aan de bovenkant.
    Mooie kaart van Martha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat ik best nog DSP heb liggen dat toch wel jaren oud is, Ik heb een paar maanden geleden van een oudere dame papier gekregen, zonde om het weg te doen.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  10. Heel mooi Anita, blauw en kraft past altijd mooi bij elkaar.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is zeker iets anders dan we van jou gewent zijn, maar ik vind het heel erg leuk.
    Dat randje bovenaan maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Af en toe een zij stapje maken Daphne, ik zie zo veel leuke dingen/technieken bij iedereen dat ik het allemaal wil uitproberen.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  12. Prachtig die kleuren samen en een heel verrassende binnenkant. Heel mooi Anita! :*

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankjewel Carina, ik was eens avontuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===