Volgers

maandag 16 maart 2020

All you need is Faith Trust and some Fairy dust!!

Lieve allemaal, een tijdje terug weer eens getamponneerd 
heerlijk met een sponsje zoals we het vroeger 
op school deden met een korte harde borstel 
maar met een zacht sponsje gaat het ook prima. 
En wat ook zo leuk is maak eens je eigen stencil!!


De basis is een witte kaart van 14.8 x 10.4 cm het 
gele papier is 4 mm rondom kleiner dan de kaart!
Ik heb een snijmal van Sizzix Thinlits mixed Media Dies 660220 
genomen en mijn eigen stencil gemaakt.


Dat gaat prima met de volgende tip die ik voor jullie heb!!
Stans hem uit de achterkant van een oude kerstkaart
super glad om mee te werken.

Bewerk je cardstock en zet de randjes aan 
daarna heb ik de stempels geplaatst. 
De fairy heb ik aan de achterkant met zwart gemat 
en op foam gezet, daarna op de kaart vastgezet.

Ik ben ontzettend verwend geworden voor mijn
 63ste verjaardag die werd heel bijzonder door mijn
dochter die over kwam uit Australië.
Daarbij kreeg ik nog een heel mooi cadeau van haar.
Prachtig design papier!!



Ik kreeg hele mooie handgemaakte kaartjes.
Je kaart is goed aangekomen Daphne.
Werd verwend met bloemen en een plant.
Chocolade en douche creme.


Daarbij werd ik ontzettend verwend door 
een super lieve vrouw, ze heeft dit voor mij gemaakt.
Is het niet prachtig!!



Bedankt voor de leuke reacties op mijn 
poesje mauw kom eens gauw kaart
Gezellig dat je even kwam kijken.

Als laatste  in  deze hele lange blog 
een plekje in de top 5 bij 
thehollyandivychristmaschallenge

Met deze kaart hele eer.



.
 

36 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart heb je gemaakt, wauw en dat kadootje wat je hebt gehad heel gaaf, en vele mooie kaarten ook.
    Gefeliciteerd je topper en natuurlijk met je verjaardag.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Anita, leuk gedaan deze achtergrond. Wat ben je lekker verwend op je verjaardag en wat een prachtige papier van je dochter. Leuke kaarten en cadeau gekregen en dan nog een mooie toppertje, geniet er maar lekker allemaal van. Een fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, ik ben een echte boffert met alles.
      Liefs xx

      Verwijderen
  3. Wat fijn dat je zo verwend werd op je verjaardag, Anita.
    Mooie kaart heb je zelf ook gemaakt en natuurlijk nog gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi is je kaart en wat leuk dat zo'n leuke verjaardag hebt gehad.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nicolette mooie herinneringen gemaakt.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  5. een heel leuk kaartje heb je gemaakt
    nog een fijne verjaardag gewenst,
    bedankt voor je trouwe reacties op mijn blog
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Altijd leuk om je blog te lezen Martina. dankjewel voor je wens.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  6. Net terug uit Engeland en ik kan er weer even op teren maar jij hebt een heerlijke verjaardag gehad met het allermooiste cadeau: dochterlief uit het verre Sydney (Ik heb dus niks te klagen met 1 uurtje vliegen!!). Alsnog van harte gefeliciteerd Anita, geniet er van!
    Mooie kaart én proficiat met je toppertje!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat fijn voor je Irene het is je gegund. Bedankt voor je lieve berichtje.
      Liefs xx

      Verwijderen
  7. Een leuke kaart Anita! Alsnog van harte gefeliciteerd en wat een prachtig cadeau van je dochter. Heerlijk dat ze op je verjaardag was!
    Ook gefeliciteerd met je top-kaart.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje en leuke uitleg.
    En gefeliciteerd met je verjaardag en de top 5 😀
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Anita
    Wat een mooi kaartje weer!
    Ik heb je kaartje klaar en wilde het gaan posten, tot mijn schrik zag ik dat ik je adres niet heb, wil je mij even emailen?
    marthahooiberg@gmail.com
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dankjewel Martha, wat lief ik heb je een e-mail gestuurd :).
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een mooie kaart Anita en mooie hart heb je gekregen en gefeliciteerd met je toppertje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart heb je gemaakt met deze techniek Anita. Je hebt een fijne verjaardag gehad zo te lezen, en lekker verwend met mooie cadeaus. Geniet ervan! Gefeliciteerd ook met je toppertje, dat is ook altijd leuk.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankjewel Eri het is allemaal zo leuk.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart met het lieve engeltje, wat leuk dat je zo verwend werd met post en mooie cadeaus,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dankjewel Ans, het zo`n mooi papier en het hart hangt al in de woonkamer.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart heb je gemaakt!
    Leuk dat je zo verwend bent door je dochter! En de rest natuurlijk haha
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ☺️ heerlijk verwend 💖 Caroline.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zit er veel werk in deze CAS kaart.
    Mooie kleuren!
    Leuk om je eigen stencil te maken.
    Goed idee hoor.

    Ja, ik zie mijn kaart, gelukkig!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Daphne, idd goed aan gekomen :)
      Ik gebruik vaker de achterkant van een oude kerstkaart werk super goed.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  19. Hoi Anita,
    wat een mooie kaart en leuk dat je je eigen stencil hebt gemaakt. Ik heb het ook eens gedaan en dat geeft gewoon een beetje meer voldoening, vind je ook niet?
    Je hebt gezellige post gekregen en dat hart is supermooi!
    Zo fijn dat je dochter er was/is en ze nam een keigaaf papierblokje mee! Daar ga je vast heel originele kaartjes mee maken!
    En natuurlijk gefeliciteerd met je topper!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje GerJanne ik ga me eens goed bedenken wat ik met het DSP papier ga doen.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  20. Wat heb je een mooie kaart gemaakt Anita, leuk dat je je eigen stencil hebt gemaakt en gebruikt. Je bent heerlijk verwend zeg, ook met zo'n mooi hart. Zo fijn dat je dochter er ook was, ik kan me voorstellen hoe dat voelt hoor. Mooi papier heb je ook gekregen, daar kun jij vast wel iets mee denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is eerlijk om met het gehele gezin weer onder 1 dak te zijn.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  21. wat een prachtig kaartje mooi zoals je je eigen achtergrond hebt gemaakt wat fijn dat je er was met je verjaardag, en dan het mooie papier kun je vast goed gebruiken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dankjewel Ellen, ja heerlijk en het papier daar gaan we wat moois van maken.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik loop weer een aantal dagen achter in blogland. Heb ik verjaardag gemist? Is die op 16 maart? Ik noteer het alvast voor volgend jaar op mijn kalender en wens je alsnog een fijne verjaardag ! Hele mooie kaart met de fairy heb je gemaakt en leuk dat je 'echt' Australisch DP hebt gekregen van je dochter ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dankjewel voor je verjaardagswens ik ben de 13 maart jarig Gina, het mag de pret niet drukken.
    Geweldig papier als cadeau gekregen ik ga daar eens goed voor zitten wat ik er mee wil gaan maken, bijna onde om er in te gaan snijden.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===