Volgers

zaterdag 14 maart 2020

Poesje mauw kom eens gauw.....

Hallo lieve allemaal.
Vinden jullie sketches ook zo leuk om te maken
ik vind het best leuk om te doen vooral
als er weinig inspiratie is dan helpt dit je op weg.
Vandaag heb ik er een met het voorjaarsgevoel.



Met deze kaart doe ik graag mee met :

Voor deze kaart heb ik een craft basis genomen van 13 x 13 cm.
De leuke DSP papier is van Craft Emotions.
Ik heb de sketch aangehouden, de randje zijn 
ruw gemaakt en met inkt aangezet.


Voor het craft rondje heb ik een 
EF van Leanne Creatief gebruikt
voor een klein detail.
Nog 2 leuke poesjes erbij voor de kaart 
een dier en een staart

Bedankt voor alle felicitaties voor mijn verjaardag
Ik heb genoten!!
    Ook van de leuke reacties op 
mijn Santa says hello  kaart.

 


37 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Anita, mooie kleuren, en pas op dat die poesjes het vlindertje niet pakt ;)
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ik heb ze ten strengste verboden om de vlindertjes achterna te zitten Elly.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  2. Ja voor mij werkt een sketch ook inspirerend. Heel leuk uitgewerkt jouw kaartje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Gina soms echt een uitkomst vooral met papier waar van ik denk help.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  3. Hoi hoi Anita
    Wat een lief kaartje met die poesjes en vlindertjes!
    Ik gebruik weleens een sketch maar ik heb er altijd moeite mee, het lijkt wel of ik dan blokkeer....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martha, ik hoor dat van meer mensen. Ik vind het handig bij die boekjes die ik wel eens kreeg alles zit er in om een kaart te maken en dan denk ik. Een sketch vind ik dan weer leuk om er iets mee te maken.
      Liefs xx

      Verwijderen
  4. Lieffff kaartje!😀
    Ik vind sketches ook fijn en als ik er 1 zie dan sla ik het op voor(net als jij zegt) er geen inspiratie is.

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je met deze sketch gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe kaart heb je gemaakt, Anita. Leuk dat je de schets van Cheerful Sketches hebt gebruikt. Ik werk ook altijd graag met schetsen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Margreet, leuk om te horen.
      Fijne avond. Groetjes Anita

      Verwijderen
  7. Ja, werk graag met sketches, mooie kaart met de vlinders en de poesjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ans, ik zie het terug in je kaarten ze zijn altijd top.
      Liefs xx

      Verwijderen
  8. Inderdaad je kaartje geeft je een lentegevoel !
    Super mooi !
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje heerlijk dat lente gevoel.
    ik werk ook graag met sketch je kan daar zoveel mee variëren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk niet waar Ellen.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk voorjaarskaartje in mooie kleuren heb je gemaakt Anita. Ik vind de vlinders ook erg leuk gemaakt. Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie, lieve, zachte kaart. Straalt helemaal de lente uit ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart!
    dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches!
    groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lief kaartje.
    Vlinders vind ik altijd erg mooi en heel voorjaars achtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heb ik je verjaardag gemist? SORRY! Alsnog van harte gefeliciteerd!!!

    En je creatie is weer prachtig geworden!
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Diana geeft toch niets, ik neem ze ook nu graag in ontvangst dankjewel :)
      liefs xx

      Verwijderen
  16. Je roept er 1, en je krijgt er meteen 2 (poesjes) hihi.
    Leuke kaart, en de vlindertjes en bloemen geven er een vrolijke noot aan.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dankjewel Grietje, zo is het.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart!!! Dank je wel dat je mee doet met de uitdaging bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi voorjaars-kaartje heb je gemaakt!
    Bedankt voor je deelname aan onze 'maart-roert-zijn-staart'-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuke kaart met een staart.
    Bedankt voor je deelname bij de challenge van 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nelly ergens he ik je reactie gemist om hem eerder te beantwoorden.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  21. Wat en leuk kaartje en die poesjes erbij zijn zo leuk! Het kaartje geeft inderdaad een heerlijk voorjaarsgevoel! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marijke het is een setje van zes en zo leuk en klein om ze gauw ergens bij te zetten.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  22. Heel mooi kaartje met de sketch. Ik vind het ook heerlijk om met sketches te werken. Soms als een soort basis en soms doe ik hem letterlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hihi ben ik niet de enigste GerJanne.
    bedankt voor je berichtje.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===