Volgers

maandag 23 maart 2020

Kukeleku en tok tok ze wensen je een ...

Hallo lieve allemaal.
Hoe is het in blog en kaarten land
mag hopen dat jullie nog gevrijwaard zijn
van het C virus en de griep die nu ook heerst
Pas goed op je zelf en je naaste.
💖


Ik heb me laten inspireren door de sketch van


De basis is een 13 x 13 cm witte kaart, die ik
eerst heb bestempeld met de stempels van
MD COL 1304.
Vervolgens de vellum banner door de
Embossing folder Marianne Design  DF 3410 heb gehaald .



Je krijgt er van die leuke wybertjes in je papier.
Het paarse vierkantje is door de
embossing folder 
van Marianne Design  DF 3424 gehaald  een
leuk patroon dat er goed bij paste, de randjes van het
vierkant zijn aangezet met donker paarse inkt.

Ik had nog een leuk glimmer papiertje liggen
met bloemdesign. Het rondje is bestempelt met
de kip van Craft Sensations.



De haan op de voorzijde, als twist heb ik
nog een kleiner rondje bestempeld met de kip
en de letters pull op het label gezet.



En klaar is de kaart verder de kaart rustig gehouden.


En zo ziet de kaart eruit als het kipje verborgen is.


Bedankt voor de leuke reacties op mijn
Power - Skate Freedom kaart
Ik lees ze met veel plezier.

 

41 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Anita. Mooi hoe je met de embossingfolders en stempels gewerkt hebt. De haan en kip zijn super,ik zag ze niet eerder van craft Sensations...hoe heb je dat gemaakt zodat hij wegdraait? Erg leuk gedaan. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wilma, hij kan niet draaien, ik heb het zo neergelegd voor de foto. De kip schuif je achter de haan. De haan is voor de helft op en verhoging gezet. Bij nader inzien had het misschien wel gekund om de kip te laten draaien maar dan had de kaart 15 x 15 cm moeten zijn. De kip en haan zijn best groot.
      Bedankt voor je berichtje, liefs xx

      Verwijderen
    2. Ooooo ja dat kan ook en ik vind het erg leuk bedacht Anita.

      Verwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt en erg leuk gedaan met die haan die verstopt zit.
    Idd hier is nog iedereen vrij, maar vind het elke week sinds enger..en vooral dat mijn dochter in een overvolle bouwmarkt staat te werken. Gelukkig zijn ze savonds dicht en moet ze morgenavond wel komen maar dan om te boel aan te vullen. Ze zei van mij mag hij sluiten als we iets oplopen is de kans daar wel super groot.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel Elly, overvol is het overal, vind het niet gek dat je bezorgd bent, hier in het dorp wij wonen aan de Duitse grens hebben ze de Action gesloten afgelopen zaterdag vanwege de vele bezoekers van over de grens.
    Ook in Roermond zag een foto van een overvol Retail park.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Anita
    Leuk gemaakt zeg met dat verborgen kippetje, dat is echt een verrassing!
    Mooi afgewerkt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martha, Ik kreeg geen 2 op de voorkant van het rondje, tja en dan is er deze oplossing.
      Liefs xx

      Verwijderen
  5. wat een super leuke kaart Anita en gaaf idee met verborgen tekst
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat leuk gedaan, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk kaartje Anita😀

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Anita. Leuk idee om je achtergrondpapier zelf te maken met stempels.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had het al een tijdje niet meer gedaan Henriëte en vond het wel weer eens leuk om te doen.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een geweldig leuke kaart Anita. Leuk dat aparte rondje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje heb je gemaakt met de sketch!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, leuke sketch, ik ben er ook mee bezig, wat is je kaart mooi geworden met de haan én de kip,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankjewel Ans, ben benieuwd naar jouw uitvoering.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee met dat verborgen rondje Anita. Het is een mooie kaart.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart Anita, mooi is de combinatie met het vellum. Leuk gedaan zeg met het verborgen kipje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind hem super! Wat een mooie kaart! En enig die hanen!
    Dank je wel dat je meedoet bij ons van de Egel!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is ook een leuke challenge GerJanne.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk idee, dat het kippetje ertussenuit piept.
    Mooi, de zachte kleurtjes die je gebruikt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dankjewel Daphne, paars vind ik ook wel een mooie kleur om te gebruiken.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk kaartje geworden.
    Leuk dat je mee doet met de challenge "sketch".
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mooi kaartje
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leukerd Anita. De kleurenkaart van het bericht hierboven is ook erg leuk.het ga je goed .Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. WAUW wat heb je dit schitterend gedaan Anita!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dankjewel Gerlinde ik ben er ook heel tevreden mee.

    BeantwoordenVerwijderen

  26. Wat gezellig dat je meedoet met onze '#96e' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes met de challenge.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jouw kaart is mooi prachtig in de lichte tinten. Blijf gezond hè. Dank je wel voor je deelname bij de boerderij uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===