Volgers

woensdag 25 maart 2020

Life may not be the party..... Kleurenkaartenteam 2020 : 3de schakel : Lilapaars en oranje

Hallo lieve allemaal.
Vandaag een kleurkaart bij KKT. 
Heel spannende er kwam een sterke kleur ten tonele oranje!!
Daar heb ik toch even oven moeten denken.
Dit is het geworden.
Op de foto lijkt het oranje op zalm maar
dat is niet zo soms dan komt het niet goed over.


Om je even een indruk te geven van wat er door de dames 
Bij het lila van Femminde vond  Caroline
het leuk om te kiezen voor het felle oranje 😊


rechthoekige kaart te nemen.
Ik had een paar maanden geleden een 
doosje verfkrijt  bij de Action mee genomen.


Dat kwam nu goed van pas, om en om 
strepen gezet in de 2 kleuren.
Als laatste een stempel van de bloem
 van een Setje van Craft Sensations.
De tekst is van Stampin Up.

Met deze kaart doe ik graag mee aan 
Bedankt voor de leuke reacties op mijn 
Kukeleku en tok tok ze wensen je een ...
Ik lees ze met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 




56 opmerkingen:

  1. Hey Anita,

    Jij bent ook altijd een vroege vogel hé?

    Mooie kaart!! Leuk hoe je de achtergrond maakte!

    Zorg goed voor jezelf en je naasten!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Anita,
      Ik had al bij jou gereageerd voor jij mij de vraag stelde over de embossingmal... Wel dat is ééntje van Stampin Up, een Sizzix mal... Het hart zit er zo bij in verwerkt. Ik vond deze wel passen bij het onderwerp...

      Liefs,
      Nancy

      Verwijderen
  2. Inderdaad Nancy meestal rond een uur of 4 ben ik wakker, vandaag was het zowaar wat later.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, ik ben ook altijd zo vroeg wakker. Mijn wekker staat om kwart voor 5 en die van mijn man meestal om 4u. Dus ben ik er ook zo vroeg uit... Meestal tussen 4 en half 5...

      Verwijderen
  3. Hele mooie kaart heb je gemaakt.
    De kleuren zijn erg mooi en passen goed bij elkaar, leuk zoals je de achtergrond hebt gemaakt.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Anita. Erg mooi met de verfstreken en de kleurencombinatie is zo sfeervol, een genot voor het ook deze kaart. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma het was even zoeken naar de juiste kleuren en wat ik zou gaan maken.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  5. Je kaartje is erg mooi geworden. Ik zal deze ook eens opschrijven, weer iets om over te brainstormen.
    Groetjes Elly en heb een fije dag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, het is echt heel leuk om te doen.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  6. Mooie kaart heb je gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Anita!! Heel stijlvol.
    En ja ik had hetzelfde dat het veel lichter lijkt. Ik denk ook wel door de spetterende collage dat het anders over komt.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Femminde, inderdaad tot de volgende KKT is zo leuk om mee te doen. Fijne dag.

      Verwijderen
  8. Wat veel verschillende kaartjes zie ik!
    Deze is ook weer super gemaakt.
    Ik zou dat ik hebben, lila met oranje, pff, pittig.
    Goed idee om de challenge van k&K te gebruiken, je kaart is al half af met een goed idee😉.
    Mooie tekst, zeker in deze tijd😊

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi Daphne zo is het ik dacht erop tijd aan. 😊 Prachtig zijn ze die ik tot nu toe gezien heb!
      Fijne dag.

      Verwijderen
  9. Prachtige kaart. De krijtjes zijn erg leuk om te gebruiken!

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje en een mooie tekst voor deze bizarre tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dankjewel Marfien, vond hem ook wel goed passen het is nog steeds zo onwezenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi met die strepen in de achtergrond Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind je kaart prachtig Anita, leuk gedaan met die strepen, en een mooie tekst bij de wuivende grassen...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Anita
    Mooi gemaakt dit kaartje, ik vind het geen gemakkelijke chalenge maar jou goed gelukt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was even na denken uiteindelijk viel het reuze mee Martha.
      Fijne dag liefs xx

      Verwijderen
  15. Heel leuk gemaakt met deze strepen, super KKT kaart 😍 groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie en vrolijke kaart! Dat kunnen we wel gebruiken in deze moeilijke tijd.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het zijn onwerkelijke en moeilijke tijden Trudy, ik ben blij dat ik een hobby heb. Vele mensen zijn best eenzaam nu nog meer.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De kleuren zijn helemaal mooi zo, prachtige uitvoering van de kleuren. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kleuren ,Anita, en een leuk, ideetje met de streepjes.
    Een fijne stempel, heb ik deze week ook gebruikt voor een rouwkaartje.
    Hou het gezond, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Laurette, echt een leuke en mooi stempel die nog vaak gebruikt gaat worden.
      Pas goed op je zelf.

      Verwijderen
  20. Wat een prachtige kaart is dit geworden. Iedereen zou blij zijn zo'n mooie kaart te ontvangen. Heel mooi gedaan met die streepjes, goed idee.De kleuren worden dan inderdaad lichter.Ik deed het ook met aquarellen, maar het kwam in de prullenbak hahaha. Lieve groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ach wat jammer van je kaart Gerrie, in het zijn de kleuren wel sterk alleen het fotograferen binnen is af en toe lastig.
    Fijne dag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is een mooi kaartje geworden en de tekst is mooi zeker voor deze tijd! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaart Anita, prachtige tekst!
    Heel leuk gedaan.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gaaf kaartje, Anita. Ik vond het ook moeilijk om de kleuren mooi op de foto te krijgen. Moest ze toch een beetje bewerken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Knap CAS resultaat, de achtergrond is leuk gedaan
    Bedankt voor je reactie op mijn Blog en hou je gezond
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dankjewel Els, jij ook, nog een fijne avond gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. een hele mooie kaart heb je gemaakt, geslaagd hoor !
    blij met je deelname !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martina, ik ben blij met de uitdaging.
      Fijne avond.

      Verwijderen
  28. Heel mooi Anita! Leuk bedacht zo met die strepen om en om en meteen goed voor K&K. Dank je wel voor je deelname.
    Het is een mooie lift!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel GerJanne, jullie ook bedankt voor de uitdaging.
      Fijne avond.

      Verwijderen
  29. Wat een mooie kaart heb je gemaakt anita, en wat een leuke tekst. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ingrid, altijd leuk om de uitdaging aan te gaan.

      Verwijderen
  30. Heel mooi je kaartjein deze KKT kleurtjes Anita...een prachtige liftkaart is het geworden...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel mooi. Ik hou enorm van paars en de strepen met de mooie tekst en stempel maakt het tot een heel toffe kaart. X

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke kaart in de KKT kleurtjes, daar wordt je blij van! Bedankt voor je deelname aan onze liftchallenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===