Volgers

donderdag 2 april 2020

Angel mittens and woolly hearts

Hallo lieve allemaal.
Vandaag is het week 14 en kerst kaarten dag.
Ik doe graag mee bij:


Voor mijn kaart heb ik verschillende merken snijmallen gebruikt.
De basis kaart is in 3 delen verdeeld.
Bij de tweede laag heb ik de snijmal steeds ingekort 
naar de maat die ik nodig had en dat ging prima.


Het leuke engeltje zit op een veertje en het 
oplegvel is bewerkt met een embossing folder van
Marianne Design DF 3429.


Daar waar de wantjes en de kerstbeker opstaan
is door de Falling snow embossing folder van Sizzix gehaald.
Ik uit een boek snijmal en Merry Xmas pons van de Hema 
de kerstwens gemaakt.
De kaart is best leuk geworden wat vinden jullie.


Vandaag  mijn 150 ste blog bericht sinds mei vorig jaar
het gaat best vlug.

Bedankt voor de leuke reacties op mijn
Heel veel plezier kaart
Ik lees ze met veel plezier.

Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.



61 opmerkingen:

  1. Het is zeker een mooie kaart geworden Anita. Mooi hoe het rode papier opkomt nu het geembost is,erg feestelijk, de tekst uitgeponst is ook een erg leuk detail. Een fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, met zo`n pons kun je overal ponsen waar je wil en dat vind ik wel handig.
      Lief xx

      Verwijderen
  2. Hij is zeker heel leuk geworden! Ik dacht eerst dat je een doosje had gemaakt maar het is gewoon dat plaatje. Heel mooi,
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat had gekund Elly maar geen doosje vandaag. Ik ben nog bezig met een kaart met embossing erop ik ga je uitdaging aan.

      Verwijderen
  3. Superleuke kaart in fris rood en leuk papier heb je gebruikt
    Gezellig dat je weer meedoet met week 14 en een fijne dag
    Groeten Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is je kaart leuk geworden, Anita. Ben weg van dat stansje en het komt zo mooi uit op het geemboste papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Anita. Leuk dat engeltje op het veertje en je hebt ook een mooi plaatje gebruikt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Caroline het geeft een zo`n zacht tintje aan een kaartje.

      Verwijderen
  6. Prachtige kerstkaart en een super schattig engeltje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Anita
    Mooi dit kerstkaartje, zo lief zoals dat schattige elfje op een veertje zit!
    Liefs en hou je taai, Martha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martha, het veertje heeft wel wat, mijn sierkussen ging laatst stuk ik dacht hey veertjes!! Nope die zijn toch niet zo wit als de gekochte veertjes.
      Liefs xx

      Verwijderen
  8. Mooie kerstkaart Anita! Leuk hoe je alle vlakken bewerkt hebt. Ook de delen die je geëmbost hebt, zelf doe ik dat te weinig eigenlijk, maar het geeft zo'n leuk effect. En het veertje onder je engeltje vind ik zo'n mooie uitstraling geven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Annerieke, ik vind het zo leuk wat jij met de grotere mallen doet, ik heb hem nu maar simpel gevouwen. Embossing folders zijn een van de leukste spulletjes die ik heb.

      Verwijderen
  9. Wat een prachtige kaart, heel mooi papier en zo'n schattige stansen, vooral het engeltje ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje leuk zo in drieën verdeeld met al die verschillende details ik vind dat engeltje zo schattig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Ellen, ik vind het best leuk om op elk deel iets anders neer te zetten.

      Verwijderen
  11. Wow.....wat een GAVE kaart Anita....er zit echt diepte in!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kerstkaart in warme kleuren met een lief engeltje,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo`n engeltje vertederd en ik kan er niet genoeg van krijgen.
      Liefs xx

      Verwijderen
  13. Leuke kerstkaart in een leuk modelletje. toffe malletjes en plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Eri, ik had de jouwe vanmorgen al gezien dat hert o, zo mooi.

      Verwijderen
  14. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die is erg mooi geworden!
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een schitterende kaart, gezellig dat je er weer bij bent met de wekelijkse kerstkaart.
    Liefs Annemarie en Merit DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kerstkaart met het mooie lieve engeltje.
    prachtig dat toefje met de parels erop.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige kerstkaart en mooie accenten,
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk gedaan met het engeltje en het veertje erbij! Een mooi model en leuke details! Fijn dat ej meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat lief, dat engeltje met het veertje.
    En leuk idee, dat merry christmas in het boek te ponsen.
    Hele mooie kaart!
    Gezellig dat je weer meedoet bij 52WTC,
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jantine dankjewel ik vind deze pons echt handig en hij past op kleinen stukjes papier.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele mooie kerstkaart Anita, lief dat engeltje op die veertjes.
    Dank je wel voor je bijdrage aan 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een pracht van een kaart, Anita! En dat veertje onder het gatje van het engeltje vind ik geweldig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 😊 het zit heerlijk zacht voor het 👼. Margreet.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  24. Super leuke kaart !
    Leuk dat engeltje !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superleuke kaart! Rood blijft gewoon erg leuk voor de kerst he?
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Caroline het blijft een mooie kleur.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  26. Wat een leuke kaart! Mooi plaatje gebruikte je.
    Ik meende dat ik al volger bij je was maar dus toch niet. Dat heb ik dus maar snel veranderd.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Henriët, wat leuk dat je mij gaat volgen.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  27. Mooi.
    Ik schrijf net ook ergens, rood, ik vind dat zo mooi voor een kerst kaart

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe gaat het ook weer Daphne, mooi rood is niet lelijk. 😊
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  28. Wat een lieve kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel mooie kerstkaart! Mooi plaatje en inderdaad rood is prachtig voor een kerstkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel erg mooi geworden Anita,
    ik dacht even dat je een lange smalle kaart gemaakt had. :)

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dank je wel Carina hij is 20 cm in de breed.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke kerstkaart .
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===