Volgers

woensdag 1 april 2020

Heel veel plezier vandaag!!

Hallo lieve allemaal.
Deze ochtend  ben ik toch weer op mijn normale tijd mijn
hobbykamer ingegaan en zo waar er kwam iets uit mijn handen.
Dat laat ik jullie morgen zien.
Vandaag een kaartje dat ik al eerder heb gemaakt.
Laatst bij het opruimen van een box kwam ik dit kaartje
tegen, ik heb het stuk gesneden en gerecycled.
Zonde om iets moois weg te doen.

   
Het zijn ook zulke mooie kleuren kleuren
de 2 tinten groen en het lila met het wit vind ik er mooi bij passen.


Veel er valt niet veel te vertellen over de kaart dan
dat het een basis is van 10.4 x 14.8 cm die gemat
is met lila/wit dsp uit een blokje van ?? geen idee meer
uit welk blokje het is, met daarop het bovenste kaartje 
dat op foam gezet is, verder is het strak gehouden.

Morgen ben ik er weer met een helemaal vers van de pers kerstkaart!!

Bedankt voor de leuke reacties op mijn
Owl and stars kaart
Ik lees ze met veel plezier.

Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

12 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje Anita. Al weer vroeg bezig geweest dus.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad Elly 😀, bedankt voor je reactie en een fijne dag.

      Verwijderen
  2. Erg leuke kaart, Anita. Fijn dat je toch weer aan de freubel bent gegaan, benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer gelukt Jeanet 😀 fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig dat het je weer gelukt is, ik miste je al...
    Kaartje is mooi en feestelijk geworden Anita.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awh lief Wilma. Wens je een fijne dag toe.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Anita
    Fijn dat je weer wat kan knutselen, mooi hergebruikt dit kaartje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel Martha, ik ben er ook blij mee.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Recyclen van oude kaarten is zó leuk.
    Ern de kleuren combinatie, Lila met groen vind ik heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Handig om te recyclen! Mooie nieuwe kaart kwam er onder je handen vandaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dankjewel GerJanne. Ik ben er ook blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===