Volgers

dinsdag 13 april 2021

Verhuizen

Hallo ik kom nog een keertje voorbij
 met een verhuiskaartje
de opdrachtgever bestelde
 er 2 en was er blij mee.

Witte kaart en veel stempel / masken werk op de kaart
maar wel heel leuk om te doen.

Eerst uitgeprobeerd op proefpapier en uitgeknipt voor te masken
vanaf 2015 heb ik elk setje van Craft Sensations  
gekocht er zitten zo veel leuke stempeltjes in 
die je onderling kunt combineren.


Met de grote sleutel daar begon het mee
ik wilde ook graag aan de challenge bij 
Knutsel en Kadootjes plantjes in potten mee doen..


De planten hangen aan de sleutel even als de initialen van de 
bewoners van het nieuwe huis.
De stempel home sweet home is eigenlijk 1 grote stempel 
deze heb ik gemaskeerd en langs elkaar gestempeld
zodat ik de miertjes met de hartjes boven
sweet kon stempelen.


De lieve vogeltjes mochten aan de 
binnenkant van de kaart en op de enveloppe staan.

Mijn kaartje laat ik graag mee doen bij:

Bedankt voor je bezoekje en je reactie
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita

52 opmerkingen:

  1. Knap werk om met deze stempels zo’n mooi kaartje te maken,goed bedacht en nog beter uitgevoerd....leuk ook om de initialen te gebruiken.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, was even een puzzel om het goed te krijgen, liefs xx

      Verwijderen
  2. Deze is echt superleuk met de sleutel! Ja ik herken die stemepls wel, heb er ook heel veel van die tijd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb ze allemaal verzameld to nu toe 🙈 vind ze zo leuk, natuurlijk hier en daar een mindere maar voor de rest super. xx

      Verwijderen
  3. Super Leuk, vooral ook de miertjes met de hartjes
    Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marga, de mietjes zijn heel lief en passen overal wel op fijne dag.

      Verwijderen
  4. Hoi wat een leuke kaart.
    Knap hoe je de challenges combineert.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous design Anita, love this it's different. Your chosen colours are very nice too...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een keileuke verhuiskaart, leuk hoe je alle stempeltjes hebt gecombineerd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk en origineel die grote sleutel met plantjes, knap gestempeld Anita!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Irene ik heb genoten van je kaas kaartje en mij geïnspireerd xx

      Verwijderen
  8. Oh dat herinnert mij dat ik ook nog een verhuiskaart moet maken haha.

    Hij is super leuk geworden!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk verhuiskaartje is dit geworden Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuk idee om de plantjes zo op te hangen Anita....hele leuke kaart!
    Mijn kaartje van vandaag komt weer niet in de leeslijst en sidebar....zo vervelend!
    Heb jij daar ook weleens last van gehad?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Diny, de laatste week bemerkte ik dat niet alles naar boven komt.

      Verwijderen
  11. Deze is ook heel mooi zeg.
    Wat een leuk idee om aan de sleutel deze plantjes en de initialen op te hangen.
    De binnenkant ook weer gestempeld, ik doe dat ook steeds vaker, leuk hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Daphne, ik probeer er steeds vaker aan de te denken binnenkant en enveloppe te stempelen.

      Verwijderen
  12. Leuke stempelkaart Anita
    Knap om verschillende stempels zo mooi bij elkaar te combineren, het idee is ook leuk zo met die sleutel...
    En ja ook ik heb veel atempels van Craft Sensations en er zitten echt vele mooie bij!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martha, het zijn mooie stempels en stempelen ook zo mooi strak af, liefs xx

      Verwijderen
  13. Mooie kaart Anita! Wat leuk bedacht die grote sleutel met de hangplantjes en de initialen van de nieuwe bewoners.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Eri je probeert wat uit hihi iedere keer het zelfde maken dat kan niet.

      Verwijderen
  14. Leuke verhuiskaart Anita.
    Leuk gedaan de stempels zo gecombineerd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een supergaaf kaartje wat een leuk idee om de plantjes aan de sleutel te hangen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat mooi gemaakt Anita

    Gaaf kaartje zo.

    Leafs fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk die planten aan de grote sleutel en dan dat lieve paartje aan de binnenzijde, mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk bedacht die grote sleutel met die plantjes eraan!
    Leuke kaart voor een verhuizing!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk resultaat van al je moeite. Die sleutel waar alles aan hangt is echt gaaf.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuke kaart heb je gemaakt. Knap om al die stempels te combineren, het is een mooi geheel zo.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heel leuk dit verhuiskaartje Anita, heel gaaf met die plantjes aan die grote sleutel..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een heel tof verhuiskaartje Anita! Sleutel, plantjes, gezellig met z'n twee in een nieuwe stek. Je hebt het helemaal weten te vatten! Groetjes, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Cute card. Love all the extra surprises inside. Thank you for sharing this project with us at Scrapping4fun Challenges.



    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel leuk bedacht dat je plantjes aan de sleutel hebt gehangen. Bedankt voor je deelname bij K&K.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===