Volgers

maandag 30 maart 2020

Owl and stars

Hallo lieve allemaal.
Eindelijk heb ik gisteren middag een kaart gemaakt.
Afgelopen week kwam er niets uit mijn handen,
als wat opruimen en sorteren en dat was maar
mondjes maat.
Nu terug naar de kaart


De kerst challenge van
52weekstochristmas
craftyhazelnutschristmaschallenge
thehollyandivychristmaschallenge.



Basis is craft 13 x 13 cm, daarop een oplegvel
van overgebleven cardstock.

De sterren zijn ook van craft en voorzien
van een ijster stempeltje met Brilliance Galaxy Gold
De uil is gestempel en in gekleurd, een boomstronk 
bewerkt  met de Paperstudio embossing folder woodgrain.
Holly takjes zijn gemaakt met de duo ponsen van Nellie Snellen.
Sterren snijmal.
Frame snijmal is van Nellie Snellen.


Bedankt voor de leuke reacties op mijn
Falling leaves kaart
Ik lees ze met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

55 opmerkingen:

  1. Mooie kaart hoor Anita. Dat was hier hetzelfde maar het begint weer wat terug te komen de inspiratie...
    Wens je een fijne dag groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Elly, ik hoop dat het doorzet er is niets aan om geen inspiratie te hebben.
      Jij ook een fijne dag roetjes, Anita

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige uil op je mooie sketchkaartje Anita, leuk gedaan.
    Fijn dat het weer een beetje begint te komen. Rustig aan hoor. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Wilma, het is echt een hel rare gewaarwording wat het allemaal met je doet.
      Fijne dag liefs xx

      Verwijderen
  3. Het is allemaal een beetje een nieuw ritme vinden en zo hé... Je kaart is wel heel erg mooi geworden! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Mieke, ik denk ook dat het dat is.
      Fijne maandag.

      Verwijderen
  4. Iedereen is wat van slag in deze tijden.
    Maar je kaartje prachtig met mijnheer de uil.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ell-jeanne het was een nieuw stempel set dat ik laatst binnen had gekregen, nu dan een kaartje mee gemaakt.
      Fijne dag

      Verwijderen
  5. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Mooi met de uil op de voorgrond.
    Ik duim voor je dat de inspiratie een beetje blijft hangen bij je, het is zo'n mooie afleiding.
    Fijne maandag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je Hetty, ik hoop het ook, ik vind er normaal ook heel veel rust in.
    Fijne dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Anita, mooie warme kleuren. Ik vind de uil prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je Annerieke de uil bevalt mij wel er zullen zeker nog kaartje mee gemaakt worden.
    Fijne maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje met de mooie uil erop
    denk dat veel mensen op het moment van slag zijn, ik zoek gewoon afleiding door gewoon lekker een kaartje te maken en lukt het niet dan leg ik het aan de kant en ga er op een later tijd stip mee verder dan lukt het vaak wel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige uil op een hele mooie kerstkaart, fijn dat het kaarten maken weer lukt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ha, dat herken ik, niks uit je handen komen... tja, het is wel plots... tijd nu wel, maar geen inspiratie. Blij dat het je toch gelukt is om een mooie kaart te maken,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelukkig gaat het vandaag al weer wat beter Martina.
    Fijne dag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaartje met de sketch!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke kaart voor de challenge!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Anita
    mooie uil op je kaartje!
    Prachtig verwerkt tot kerstkaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kerst!!
    Deze kaart straalt dat helemaal uit.
    Wat ontzettend leuk is die.
    Ik ben ook aan het opruimen, maar niet in mijn knutsel kamer, dat heb ik nog helemaal geen zin in

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Daphne succes met opruimen, die hobby kamer komt vanzelf als de zin er weer is.

      Verwijderen
  18. Wat leuk Anita, we zijn met dezelfde sketch bezig geweest! Altijd leuk te zien dat door ene plaatje en door papier zo'n kaart er dan heel anders uitziet. Hij is heel mooi van kleur vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een mooie kaart geworden met deze kleuren en papier! De uil is een mooie stempel! fijn dat je meedoet met de sketch van 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dankjewel Marijke, altijd leuk om mee te doen en er was weer eens inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooie kaart, Anita. Mooie uil is dat en de sketch is mooi uitgewerkt.
    Leuk dat je meedoet met de challenge van 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart met de uil op die boomstronk. Tof met die hulst tak. Ik hoop dat je je draai nu weer gevonden hebt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I like the rustic nature look to this card. Thank you for joining the Include A Star or More Challenge at CHNC.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kerstkaart Anita, met de mooie uil. Je hebt onze schets mooi verwerkt op je kaart. Bedankt voor het mee doen met onze challenge, groetjes Ingrid 52 WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een schitterende kaart Anita...
    prachtige uitwerking van de sketch.
    Gezellig dat je meedoet aan de maandelijkse uitdaging bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaart heb je met de sketch gemaakt Anita....de uil is gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die uil gaat vast en zeker op meer kaartjes komen te staan Diny leuk dat jij er weer was.

      Verwijderen
  27. Een heel mooie kaart, mooi papier en sterren en die uil is prachtig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig met die uil !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig kaartje heb je gemaakt met de sketch!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie kaart volgens de sketch, dankjewel voor je deelname aan onze challenge bij 52WTC!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===