Volgers

zaterdag 28 maart 2020

Falling leaves

Hallo lieve allemaal. 
Vannacht gaat de klok een uurtje vooruit.
Voor mij zelf zou het niet hoeven ik ben 
een hele week ontregeld door dat ene uurtje.
Hoe ervaren jullie de zomer/ wintertijd. 

Vandaag laat ik jullie een sterkte kaartje zien. 
Een tijdje geleden mocht ik er enkele maken in opdracht.
Met dit kaartje doe ik graag mee bij


De basiskaart is zwart met daarop een grijs oplegvel
in glans papier, deze is geembost met een
embossing folder van Marianne Design DF 3406
Daarop heb ik 2 verschillende blaadjes snijmallen gebruikt
van Boekenvoordeel en merkloze snijmallen. 
De blaadjes zijn op foam gezet.


Bedankt voor de leuke reacties op mijn
O, Christmas tree kaart.
Ik lees ze met veel plezier.

Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.


36 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Anita.
    Jammer dat je hierdoor een week van slag bent, wij hebben er nooit last van gehad. Wij zijn tegenwoordig zo vroeg wakker dat we nu zeiden, het komt nu beter uit..
    Wens je een fijne dag..en ook voor jouw pas goed op jezelf XX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Elly, ik ben ook vroeg wakker en toch heeft het invloed op mij een hele week, dan ben ik er weer aan gewend.

      Verwijderen
  2. Erg mooie lentekaart, Anita.
    Heb eigenlijk nooit zoveel last van dat uur verschil. Sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Anita, dat is niet fijn. Ik loop 1 dag een beetje duf rond maar haal het dan wel weer in gelukkig.
    Chique en stijlvol is je kaart!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel Irene wel fijn voor je dat het maar 1 dag duurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Anita
    Mooi kaartje heb je weer gemaakt heel stijlvol!
    Op zich hebbeb wij er niet zoveel last van, maar ik heb vanavond en morgenavond avonddienst en uit ervaring weet ik dat ik dan morgen wat vermoeider ben, dus goed energiebeleid voeren.....sterkte voor jou!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is de vakantie al weer om Martha, wens je een fijne dienst toe.
      Liefs xx

      Verwijderen
  6. Prachtige kaart met die blaadjes op dat embos , leuk !!
    Geen last , maar het hoeft niet voor mij hoor.
    Fijn hobbyweekend blijf gezond en grtjs ...Epie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Epie, voor mij mag het gewoon de oertijd zijn en blijven. Jij ook een fijn weekend.

      Verwijderen
  7. Ooo wat een sjieke troostrijke kaart Anita, heb je erg mooi gemaakt!
    Hier ook last van dat vreselijke verzetten van de klok al vind ik deze tijd wel fijn, wat langer licht savonds. Ze moeten hem gewoon zo laten staan voor altijd vind ik. Fijn weekend meid xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Wilma, doe maar gewoon voor mij zoals altijd niets mis mee hihi.
      Fijn weekend liefs xx

      Verwijderen
  8. een mooie kaart Anita maar de embossing folder is van Marianne Design heb deze ook
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Karin je hebt helemaal gelijk dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooi kaart met de embossing erop. Ik heb ook nog een doos vol met embossingmallen staan.
    Hopelijk hoef je het kaartje niet snel te versturen....
    Ik heb niet zo'n last van het uur verschil maar mijn man vind het verschrikkelijk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank je Caroline, echt niet fijn voor je man. Ik verzet mijn horloge vandaag 4 keer hopelijk heb ik er dan morgen niet zo`n last van.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anita,
    Mooi kaartje Anita de embos achtergrond past er prima bij! Ik heb nooit zón last van het uur, maar wel een tip! Zet de klok vier dagen een kwartier voor of achteruit, dan wen je langzaam aan tijdsverschil en je biologische klok. Dit deed ik vroeger ook bij mijn kinderen toen ze klein waren (binnen 4 jaar 3 kids) en dat werkte als een trein! Succes,
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankjewel Gerie, en wat een goede tip, ik zal hem zeker voor het najaar gaan gebruiken. Mijn kinderen en mijn man hebben er geen last van gelukkig maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh ja, bah, ik hou er ik niet van, ben ook van slag en paar dagen.
    Prachtige stijlvolle kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Succes de komende dagen Daphne, fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart Anita, ziet er stijlvol uit zo. O ja, de klok gaat vooruit, hebben we een uurtje minder, gaat de dag nog sneller ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dank je, inderdaad Annerieke een uurtje korter slapen.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja, ik heb er ook heel veel last van en zo onnodig, ik hoop dat het afgeschaft wordt. Je condoleance kaart is mooi en chique
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart. Ik vind de zomertijd , als het eenmaal ingesteld is prima, maar dat uurtje vooruit daar heb ik wel last van.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart!

    Ik heb nergens last van, nooit gehad ook. Ik weet hoe echt een jetlag is en dat is echt wel heel anders dan als een klok een uurtje verschuift, veel noemen het onterecht een jetlag namelijk.

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een chique kaart met dat glanzende papier en die mooie bladeren. Voor mij hoeft die zomertijd niet, maar heb er niet echt last van.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Met een beetje geluk zijn we er over 2 jaar vanaf, de zomertijd. Ik merk het altijd wel, maar heb er geen last van. Het gekke is dat het niet uitmaakt of ik nachtdiensten heb, zoals nu of niet. Je zou toch denken dat ik het niet zou moeten merken door het onregelmatige leven...
    Je kaart is trouwens heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het knap als mensen nachtdiensten kunnen draaien, om 21.30 begin ik wel heel moe te worden of ik nu in gezelschap ben of niet ik red het niet meer.
      Altijd al een ochtend mens geweest.

      Verwijderen
  23. wat een mooi kaartje dat embossingfolder heb ik ook nog is een oudje maar blijft wel mooi.
    heb eigenlijk nooit zo veel last gehad van het verwisselen van de tijd soms wel eens toen ik nog in de zorg werkte maar niet echt dat ik er last van had
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. De meeste van mijn embossing folders zijn al ouder veel van Cuttlebug en Darice en van andere merken. Fijne zondag Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie sterkte kaart Anita,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dankjewel Aniet voor je berichtje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===