Volgers

zaterdag 4 april 2020

Gilding wax en veertjes

Hallo lieve allemaal.
hopelijk gaat het jullie goed.
Een sterkte kaartje op deze zaterdag.
Deze  is op een basis van parelmoer papier
deze heb ik eerst met  bewerkt met
Gilding wax Black Ash Nuvo.
Daarna is het zwarte papier door de bladeren
 embossing folder  van Boekenvoordeel gehaald.
met dit kaart doe ik mee bij:
alessandrasangels


2 rillijnen gezet en daar het bewerkte zwarte 
papier waarop ik schuin 2 zilverdraadjes
 op foam vastgezet, daar aan heb ik 3 veertjes vastgezet 
ook op foam zodat je wat verschil in hoogte krijgt.

Bedankt voor de leuke reacties op mijn 
Angel mittens and woolly heart kaart.
Ik lees ze met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.
.
 

30 opmerkingen:

  1. Heel erg gaaf geworden!Hier houd ik van

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit heb je weer heel erg leuk gedaan Anita, prachtige kaart.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Anita, dat ijzerdraadje hihi ik ook eens gedaan, maar ergens kreeg ik het niet voor elkaar om het mooi te laten zijn. Gewoon volhouden denk ;)
    Wens je een fijne dag.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Elly, is draadje is een heel fijn zilverdraadje van de lametta van de kerst.
      Jij ook een mooie dag.

      Verwijderen
  4. Hoi hoi Anita
    Heel mooi en stijlvol sterkte kaartje!
    Liefs en ook voor jullie een fijn weekend, Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je Martha en geniet van de zon, liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Anita. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze heeft wel iets, heel mooi Anita.

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk is deze kaart.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heb je leuk gemaakt!
    Dank je wel voor je dagelijkse reacties op mijn blog,
    Grtjs Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi en kunstig gemaakt! Hier gaat alles ook nog goed.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi Anita. De gilding wax vind ik heel bijzonder spul! Je kunt papier er zo gaaf uit laten zien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het heeft even wat oefening gekost om te werken met de wax.

      Verwijderen
  12. wat een mooi kaartje apart is dat gliding wax ken het eigenlijk niet het geeft wel een bijzondere uitstraling leuk ook de veertjes erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi effect geeft die gliding wax. En zo subtiel afgemaakt met het zilveren draadje en de veertjes. Mooi!
    Groetjes van Henriƫt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De draadjes zijn leuk om te gebruiken het vast maken dat was net even iets anders Henriƫt.

      Verwijderen
  14. Dit is weer heel creatief bedacht en gemaakt.
    De veertjes zijn mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===