Volgers

maandag 27 april 2020

De herinnering zal altijd blijven

Een nieuwe week is weer begonnen
Met goede moed houden we ons aan de regels.
We zien dat het helpt hou vol mensen.

Graag wil ik jullie bedanken voor de 
bezoekjes en leuke berichtjes op mijn blog.
Met dit kaartje doe ik mee met.
alessandrasangels.


Er werd mij gevraagd een rouwkaart te
maken met zachte kleuren .
De basis is een witte kaart met daarop een paars oplegvel.
Even een template gemaakt voor het rondje.
3 kleuren Versamagic nrs 35-77- 31.

Het rondje is in drie vakken verdeel die in elkaar overlopen
alles is heel zacht aangezet.
En een mooie stempel gebruikt,
geen tekst op de voorkant.
Binnenin kwam een persoonlijk bericht.



Bedankt voor de leuke reacties op mijn 
Wees lief voor de natuur kaart

Ik lees ze met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.


42 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Anita! Opdracht zowieso geslaagd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie condoleancekaart heb je gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Anita! Heel mooi die zachte kleuren en een prachtige stempel die perfect bij dit thema past!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Caroline, ik was er ook heel tevreden over het eind resultaat.

      Verwijderen
  4. We hebben ze nu meer nodig dan anders. Ondanks het verdriet dat erachter schuilt is het een prachtig kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helaas heb je deze kaarten ook nodig en helemaal nu.
    Het is een mooie kaart geworden in deze zachte tinten.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig stijlvolle kaart, heel mooi met die zachte achtergrond kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Anita
    Hopelijk heb je dit prachtige stijlvolle kaartje niet al te snel nodig, mooi gemaakt met dat kleurverloop in de cirkel en de stempel doet het okk altijd goed!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Anita.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie condoleance kaart, in deze pastel tinten.
    Helaas zijn deze nodig.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dankjewel Elle-jeanne, helaas wel.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Is een hele mooie rouwkaart. Hiervoor is deze stempel zeer geschikt, ik gebruik die hiervoor ook regelmatig.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Laurette, het is ook een hele mooie stempel.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  12. Je kaart is prachtig Anita, zo mooi in deze zachte kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooo wat mooi Anita. Prachtige stempel ook, deze kaart heeft geen extra woorden nodig....er was mij gevraagd om 3 condeolance kaartjes te maken, ik heb ze klaar maar vond het moeilijk,krijg gewoon geen inspiratie om zulke kaartjes te maken...En jou volhouden...hier in Brabant zijn de mensen gék volgens mij,het is in de steden en hier door de straat zo ontzettend druk, alsof er niks aan de hand is,belachelijk!!! Wij hebben dit weekend heerlijk in de tuin verbleven, manlief heeft gisteren snel wat boodschapjes gedaan en dat was alles..Oja en de hond wil af en toe ook even buiten plassen maar die is liever lui dan moe dus die hoeft niet ver hihi. Fijne zondag verder en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hihi, je hond wil ook af en toe naar buiten, je maakte mijn dag weer goed Wilma. Rouwkaartjes vind ik ook mooi om te maken. Hier in het dorp is het stil, ik snap de mensen niet die zo onverantwoordelijk bezig zijn. Alleen de wekelijkse boodschappen, snel in en uit zo opgeschreven dat ik het pad kan volgen. Dan weer naar huis.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie condoleance kaart in deze zachte kleuren en een mooie stempel,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dit mooi zeg.
    Het rondje is verrassend zo in die zachte kleurtjes, dat vind ik echt heel mooi passen.
    Een tekst voorop zou denk ik storen, goed dat je dat niet gedaan hebt.
    Wij verbazen ons ook over mensen.
    Hele gezinnen gaan op stap naar het winkelcentrum om "gezellig" boodschappen en oranje gebak te halen want "ja, het is wel koningsdag"......
    Niet normaal toch?!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt niet normaal Daphne, gewoon doen wat we moeten doen dan zijn we er wellicht ook eerder vanaf. Ik vind boodschappen doen helemaal niet meer fijn, zelf stressvol vind ik het.
      Het werk mooi op een kaart het rondje die ga ik er in houden.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  17. wat een prachtig kaartje in de zachte kleurtjes zo mooi
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige rouwkaart en bedankt voor je super snelle reactie op mijn Hollandse kaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dankjewel Trudy, hihi ik zette net de laptop aan toen je kaartje naar boven kwam. 😁
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Zo mooi met deze zachte kleuren ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey Anita,

    Wat een stijlvolle rouwkaart...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi geworden hoor. Zo'n pluisjesstempel past perfect voor dit soort kaartjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Vind het een geweldige stempel Gina.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===