Volgers

woensdag 20 mei 2020

2 teckels hebben veel plezier en mijn opberg systeem voor stempels

Goedemorgen bloggers,
Vandaag zijn deze leuke hondjes aan de beurt
om op deze verjaardagskaart te staan.
Zijn ze niet schattig



Ik had jullie verteld dat ik mijn stempels aan het sorteren was
en een beter systeem van opbergen en documentatie.
nou dat heb ik geweten. Ik denk dat ik nu tevreden ben.



Mijn stempels zitten in plastic doosjes
ze zijn genummerd en voorzien van een stempel afdruk.  



Alles op merknaam.



Daarbij heb ik een corresponderende 
lijst gemaakt wat er in wel doosje zit.



De kerst stempels zijn op de 
zelfde manier opgeborgen.

Alle stempels van Craft Sensations heb ik in grotere
plastic doosjes zitten per set.

Zo nu verder  met mijn kaart.
Ik zag in mijn restjes lade dit zwart wit design 
dat vond ik er wel leuk bij passen.




Bedankt voor de leuke reacties op mijn 
Vuurtoren kaart.

Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

40 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor de foto’s van je stempelopruimtip Anita. Eens kijken of ik ook aan zulke doosjes kan komen al nemen die teveel ruimte in voor mij maar ik wil iets doen,misschien in combinatie met cd hoesjes....wat een lief kaartje maakte je en de combinatie zwart wit is erg leuk en passend. Een fijne woensdag en liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, je bent al vroeg wakker. mijn man heeft een boekenkast gemaakt waar ik 4 van de zelfde zwarte schoendozen naast elkaar kan zetten voor mijn hobby spullen.
      Fijne dag liefs xx

      Verwijderen
    2. Lief mannetje heb jij Anita! Ik ben ook altijd vroeg maar niet zo actief als jij hihi. Ik ga pas m’n bed uit als de wekker gaat om 6 uur, lig dan al wel al een tijd wakker. Dan zet ik thee voor mezelf en voor manlief een Ontbijtje..en zit ik heerlijk een uurtje te genieten van de vroege ochtend waarin in niks doe...Liefs xx

      Verwijderen
    3. Het is echt een lieverd die alles maakt wat ik vraag.
      Dat is genieten Wilma zo`n opstart van de dag!
      Liefs xx

      Verwijderen
  2. Wat een leuke kaart zo in zwart en wit!
    En wat netjes heb je het opgeruimd! Ik ben heel benieuwd waar je die doosjes hebt gekocht. Ik heb ook wel eens gekeken, maar dan moest ik er 100 kopen, of ze waren vreselijk duur! Dus als je een tip hebt....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een echte tip heb ik niet, her en der gekregen en soms bij kringloop winkels en rommelmarkten gevonden. Soms op het internet, huis opruimingen enz.

      Verwijderen
    2. heb wel nog het volgende voor groter stempels en stempel vellen Gejanne. Zip bags met je stempel en een karton erachter. Lidl en Aldi hebben van het dunnere karton op hun dozen koekjes liggen. Ik gebruik deze voor in mijn snijmallen ladekast.

      Verwijderen
    3. Dankje! Daar heb ik nog niet aan gedacht! Slim van je!

      Verwijderen
  3. Ziet er heel mooi uit ! dus waarom zou je geen plezier hebben ? hahahahah ! tof,
    grtjs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje. En jeetje jij bent flink bezig geweest met sorteren. Dat heeft wat tijd gekost.
    Ik heb de mijne in insteekhoesjes zitten die hiervoor bestemd zijn, en dan in een bakje. Maar je hebt daarvan ook weer zoveel nodig..ja de hobby kost wat.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben blij dat dit zover achter de rug is Elly, word nu tijd om een kaartje te maken. Die insteek hoesje lijken mij ook wel handig.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke kaart, Anita.
    En wat een handig opbergsysteem heb je zo gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk die zwart-witte kaart én wow, keurig en overzichtelijk opgeruimd Anita!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart in deze tinten.
    Wat mooi opgelost zo je stempels.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, ga er vanuit dat het zo beter werkt.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  9. Leuke kaart met die geinige hondjes. Je hebt een mooi systeem op je stempels op te ruimen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig hondjeskaartje,
    mooi in dat zwart wit, Anita!
    Heerlijk opgeruimd, mooi systeem heb je gemaakt, ook handig dat je de afdrukjes hebt gemaakt!
    Ik heb van die plastic hoesjes van avery elle en Ali daar past de verpakking en stempeltjes in, deze bewaar ik in ladekastjes op merk of thema, voor mij eerkt dit het beste...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is ook een goed systeem Martha, tis maar net wat voor jou goed werkt.
      Liefs xx

      Verwijderen
  11. Leuke kaart Anita. Het blijft best lastig om de spullen zo op te ruimen dat je het ook terug kan vinden.en weet wat je hebt.jij bent goed bezig geweest. Zo kun je spullen goed vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Trijntje, ik hoop dat ik met de uitgebreide lijst alles zo kan vinden.
      Op den duur weet je van zelf waar wat staat in de doos het komt immers steeds terug op de zelfde plek.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  12. Schattig die hondjes op je mooie kaartje! Wat heb jij een keurig systeem voor je stempels. Bij mij zit alles in dozen en ik kan dus ook nooit iets vinden zonder alle dozen door te zoeken.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja ik ken het maar ook weer wat tegen waar van je denk hey! Dat heb ik ook.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  13. Ik heb ze ook zo mooi geordend en nog kan ik soms een stempeltje niet vinden haha Maar je zal er wel blij mee zijn en de zoektochten worden zeker makkelijker Anita
    Gr. Gerie 🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart met de leuke teckel, het papier past er perfect bij..
    Ik heb een ladenkastje met veel laatjes, ik bewaar ze op merk in de originele verpakking
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat lijkt mij ook een fijne manier om ze op te bergen groetjes xx

      Verwijderen
  15. een hele leuke kaart Anita en goed zo met die stempels.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gezellig kaartje met de leuke hondjes.
    Handig om je stempels op deze manier op te ruimen. Die van mij zitten in cd doosjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Henriët, cd doosjes dat heb ik in het prille begin gedaan en toen over geschakeld op deze doosjes.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  17. Die teckels zijn leuk! Groot liefhebber van teckels :D
    Jij bent vlijtig geweest en wat is het dan fijn werken he.

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super kaartje en dat opberg systeem zie ik ook wel zitten.
    Maar ik zie op tegen het werk☺

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet het is even een werkje, misschien iets voor de lange winteravonden. Ik heb er nu wel profijt van.
      Ik heb gisteren een elfen kaartje gemaakt dat ik zag op een filmpje. Natuurlijk had ik die stempels niet maar dat vind ik dan niet erg. Ik heb mijn klapper met stempelvoorbeelden genomen en zag in een keer, die en die en die stempel, nu was het zo gebeurt geen zoek toch meer van 1 uur of zo :) helemaal happy.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  19. Wat een leuk kaartje is het geworden.
    Reorganisatie van hobby materialen daar weet ik alles van, er komt nooit een eind aan. Iedere keer komt er weer nieuw bij. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hihi komt goed heb noodoplossing 1- 1a enz kan nog heel veel tussen, :)

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===