Volgers

donderdag 21 mei 2020

Ik wilde schitteren .... je was me vergeten

Hallo bloggers,
Na een drukke week kwam ik er achter dat ik geen 
kaartje klaar had voor deze donderdag.
week 21
Er kwam ook niet veel uit mijn handen gisteren
het doseren van mijn energie dat lukt mij nog steeds niet,
denk elke keer kan het best...... niet dus je word toch terug
 gefloten door je lijf.
Ik vond nog een kaartje dat klaar stond van het vorige jaar.🙈
Geen verse kerstkaart deze keer.
52weekstochristmas
thehollyandivychristmaschallenge
craftyhazelnutschristmaschallenge


Voor mijn kaartje heb ik een crèmekleurige
parelmoerkaart gebruikt.
Daarbij een vrij drukke embossing folder van
Service pack, het vorig jaar gekocht bij de Action.
In mijn lade lag nog een leuke kerstkaart 
die heb ik gerecycled voor op mijn kaart, het 
plaatje is op foam gezet als laatste enkele parels.


Bedankt voor de leuke reacties op mijn 
teckel kaartje en op berg systeem .

Ik lees jullie reactie met veel plezier.
Blijf gezond!!
.
  

69 opmerkingen:

  1. Altijd leuk om gekregen kerstkaartjes te verwerken op een kaart. ik heb er ook een aantal liggen die ik weer ga gebruiken. De embossingfolder is ook heel mooi en prima geschikt voor kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk toch Ger-Janne hergebruiken hier liggen ook nog een paar hele mooie te wachten om verwerkt te worden.

      Verwijderen
  2. Het is een mooi kaartje Anita. En denk maar aan jezelf hoor...maar snap het wel, je wilt wel graag je berichten blijven plaatsen.
    Geniet van deze zonnige dag,
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, ben soms net te laat met denken aan de rust momenten
      Fijne dag.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  3. Best leuk geworden je kerstkaart Anita en zo leuk
    dat je meedoet met week 21 , goed op jezelf passen
    Beterschap en een mooie dag , liefs v Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Epie, komt weer goed vandaag een extra lange rustdag.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  4. Het is een leuke kaart geworden en slim om een oudere kaart te recyclen!
    Heel herkenbaar dat het moeilijk is om je energie goed te verdelen. Succes en doe rustig aan!!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Caroline, ik ga zeker genieten en rusten vandaag.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  5. Een prachtige sfeervolle gerecyclede kerstkaart is dit Anita, mooie embossing achtergrond. Jaja we blijven onszelf toch te zwaar belasten he, en daar moet je toch voor boeten helaas....ga vandaag maar eens lekker van de zon genieten en niet veel doen hoor! Virtuele knuffel van mij xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is toch een leuke kerstkaart.
    Ook al is het gerecycled.
    Niks mis mee hoor.
    Ik heb ook wegens ziekte soms geen energie.
    Ik weet wat je bedoelt.
    Doe rustig aan.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, het is en blijft lastig Elle-jeanne een fijne dag vandaag.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  7. Erg leuke kaart geworden, Anita.
    Luister naar je lichaam en zorg goed voor jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel Jeanet, vanmorgen mijn weekkalender ingevuld en elke dag maar 1 item ingepland. 🙂
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart met de embossing achtergrond, en het tweede kans plaatje. Een fijne en rustige Hemelvaartsdag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En zo maak je met behulp van een leuke kerstkaart zomaar een nieuwe.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje mooi die geemboste achtergrond
    geniet lekker van het mooie weer
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen, nu is het toch wel erg warm in de tuin.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  12. En zo heb je weer een prachtige kaart gemaakt. Leuke folder gebruikt en waarom zou je niet recyclen..

    Ja energie verdelen en luisteren naar je lichaam blijf lastig...zo gaat het goed en zo vergeet je het weer.

    Pas goed op jezelf Anita

    Leave groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De EF vind ik heel leuk om te gebruiken, recyclen doe ik graag.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  13. Schitterende kaart met de achtergrond en de parels erop verwerkt!
    Heel mooi hoor.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kerstkaartje Anita!
    Hoe herkenbaar, je hoofd wil van alles ,maar daar heb je net de energie niet voor en dan kan het misgaan, let goed op jezelf, jij alleen weet waar jouw grenzen zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het schiet er soms gewoon bij in je weet het en toch. Vandaag heel braaf geweest liefs xx

      Verwijderen
  15. Mooi kerstkaartje en fijn dat je er nog eentje had liggen. Geniet van de zon en doe rustig aan vandaag want het wordt warm. Misschien heb je morgen weer wat meer energie. Sterkte ermee.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is hier in het zuiden behoorkijk warm Trudy, ben nu toch binnenshuis.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  16. Ik herken dat, kost best een flinke tijd om jezelf te leren doseren. Dat heeft met acceptatie te maken. Ik hield een boekje bij, met wanneer ik bv het meeste last had of kreeg... en op die manier kreeg ik inzicht en kon ik beter leren doseren en accepteren. Op een gegeven moment heb je dat boekje niet meer nodig maar het kan soms zelfs ook handig zijn als je naar de arts moet, dan kan je exact benoemen hoe, wat en waarom.

    Oud of niet... het is een prachtige kaart.

    xx
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een goed idee Diana tja die acceptatie... maar goed vandaag super braaf geweest.🙂
      Liefs xx

      Verwijderen
  17. Een heel mooie kaart, prachtige recyclage ! Maar denk er vooral ook aan, op tijd rust te nemen, zeker bij dit hete weer. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vanmorgen lekker buiten geweest in de schaduw, nu heerlijk binnen aan de koffie.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  18. Mooie kaart Anita, de kleuren zijn mooi rustig. Lastig is dat hè om je energie te doseren, vaak merk je te laat dat het te veel is geweest. Zelf denk ik dan altijd maar, daar leer ik van, volgende keer beter. Rustig aan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Annerieke, het gaat al beter dan een paar jaar terug, denk ook dat de spanning rondom corona ook genoeg energie vraagt.
      Komt wel weer moet gewoon inplannen en dat heb ik gedaan vanmorgen.

      Verwijderen
  19. Wat handig dat we soms wat kaartjes achter de hand hebben voor momenten als deze Anita.....een hele leuke kaart!
    Je lichaam geeft inderdaad wel aan tot hoe ver je kunt gaan.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Anita, fijn toch dat er nog een kaart lag te wachten om te schitteren ;) Mij is het deze week helaas ook niet gelukt om een kerstkaart te maken/plaatsen.
    Leuk dat je aan het recyclen bent gegaan. Een mooie kerstkaart. Leuk dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Miranda, ik vond hem gisteren kwam dat even goed uit.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  21. Mooie kerstkaart heb je gemaakt!
    Goed om naar je lichaam te luisteren hoor!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was een hele rustige dag Suzan, even bij getankt.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  22. Mooi gedaan, Anita! Heel sfeervol kaartje heb je gemaakt. En wat akelig als je niet de energie hebt die je zou willen hebben. Sterkte!
    Leuk dat je weer meedoet bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind je gerecyclede kaart mooi geworden met die geëmboste achtergrond.
    Heel vervelend als je meer wilt dan je lichaam toestaat. Toch maar wel ernaar luisteren! Fijn dat het weggevertje er al is.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Margreet, jij ook nog bedankt voor het mooie kaartje.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  24. Mooie kerstkaart met een leuk gerecycled plaatje, ook de embossingfolder is leuk,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is zo frustrerend als je brein wel wil, maar je lijf niet meewerkt... ik herken het vanuit een burn-out. Heeft lang geduurd voor ik weer wist wat wel en niet kon en mijn lijf weer wat meer aan kon. Des te knapper dat je toch een kaart hebt gemaakt. Je hebt de oude kaart mooi geupcycled. En de embossingfolder is gaaf! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het blijft lastig, knap van je dat het je gelukt is, ik blijf het moeilijk vinden.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  26. Heel mooi dit kerstkaartje Anita...mooi gedaan gerecycled met die oude kerstkaart ervoor te gebruiken en ook een prachtige embossing erachter...een schitterend geheel is het geworden
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. toffe recyclage, mooi om een embossingfolder te gebruiken voor je achtergrond.
    groetjes en hou je goed!
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hey Anita,

    Kerstkaarten recycleren doen mijn 2 schoonmama's ook... Maar zeker niet zo mooi als jij het doet! Fijne kerstkaart is dit geworden!
    Goed opgelost als er even geen energie is om een nieuwe kaart te maken...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Toch een prachtige kerstkaart.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel mooi en chique vind ik je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een mooi sfeervol kaartje
    grtjs, Martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige stijlvolle kaart.

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooi gemaakt! Heeft het toch weer een tweede leven !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige, stijlvolle Kerstkaart Anita! Doe maar rustig aan, hoe moeilijk het ook is, vaak denk je alleen dit of dat nog even, maar dan is dat ene dingetje net weer te veel... Sterkte hoor!

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Klopt helemaal Lisanne dat is het dit ene dingetje nog... Ben al 2 dagen braaf geweest. :)
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een mooie kaart Anita.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Liefs Bianca
    DT The Holly and Ivy Christmas Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Very elegant! Thanks for joining in at The Holly and Ivy Christmas Challenge.

    love Mags B x

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===