Volgers

zondag 28 juni 2020

Summer time!

Hallo allemaal,
wat ben ik blij dat het vandaag een stuk koeler is.
Gun het iedereen een mooie zomer
het was een beetje veel te warm voor mij.


Vanmorgen een zomerkaartje gemaakt met vlinder.
De basis kaart is door een embossing folder gehaald 
deze vond ik er wel leuk bij passen.

Embossing Stencils : Hobby Bijkerk!, Uw hobbywinkel

Met de swirls nog een nostalgisch zomer plaatje
en een vlinder die ook op de kaart wilde.


Bedankt voor de leuke reacties op mijn snowflake kaart

 

32 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kaartje en een heel fijn plaatje er bij.
    Groetjes en een fijne zondag.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje....het plaatje doet me wel een beetje aan Ot en Sien denken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad Diny daar heebt het wel wat van weg. Fijne zondag.

      Verwijderen
  3. Een leuke zomerkaart, tof die swirls op de achtergrond. Ik ben ook veel gelukkiger met dit weer!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond hem bij het doorbladeren van de embossig folders past er goed bij. Ik ook Eri krijg tenminste weer genoeg lucht. Dankjewel voor je berichtje.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  4. Lief kaartje! Dat plaatje is enig. Zie ik nu goed dat het jongetje de goudvissen uitlaat?;-)
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Ger-Janne hij laat ze aan zijn speel vriendinnetjes zien. 😉

      Verwijderen
  5. Mooi zomers kaartje met een schattig plaatje, zó blij dat het nu wat koeler is, ik kan er echt niet tegen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Anita, echt weer op jouw manier gemaakt.
    Van dat warme weer werd niemand vrolijk volgens mij...
    Fijne avond en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Veel gehoord te snel te warm hopelijk blijft het nog even zo, liefs xx

      Verwijderen
  7. Prachtige zomerse kaart Anita.
    Blij dat het wat minder is.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elle-jeanne was ook te warm. Fijne avond, groetjes Anita

      Verwijderen
  8. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk plaatje.
    Mooi dat je niet te veel hebt toegevoegd, zo krijgt het plaatje alle aandacht.
    Mooie kleur, het (mint)groen van de achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT girlz creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lief kaartje is het. En leuk gedaan met dat embossingfolder.
    Ik pak die echt veel te weinig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. That's a beautiful summer card! The image is gorgeous, and I love the die frame you used. I like how you can get a little peek of the embossing underneath, too.

    Thanks for Celebrating Summer with our Color Palette at Cut it Up!

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a pretty vintage summertime image! Thanks so much for joining us the Cut It Up! Challenge!
    Rachelle - DT : )

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weet je nog dat we verleden jaar een dag met 37 graden hebben gehad? Pfff, wat was dat warm!

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===